در گفتگو با مهر مطرح شد؛

آخرین وضعیت تیم فوتسال المپیک ایران از زبان علی صانعی

سرمربی تیم فوتسال المپیک ایران می‌گوید چند بازیکن تیمش سرماخوردگی جزئی دارند اما در مجموع مشکل خاصی متوجه این تیم نیست.

آخرین وضعیت تیم فوتسال المپیک ایران از زبان علی صانعی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتسال جوانان ایران هفته گذشته برای حضور در مسابقات المپیک جوانان راهی آرژانتین شد و خود را آماده اولین بازی با تیم جزایر سلیمان می کند.

علی صانعی سرمربی تیم ایران درباره آخرین شرایط تیمش گفت: ما در مدت حضورمان در آرژانتین چند جلسه تمرین کرده ایم و آماده بازی اول هستیم. بعد از جزایر سلیمان، دو بازی سخت با برزیل و روسیه داریم. سعی می کنیم با آمادگی کامل به مصاف این دو تیم برویم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا خستگی سفر طولانی به بوینس آیرس از بین رفته است؟ تصریح کرد: بله خوشبختانه خستگی از بین رفته است و بازیکنان مشکل خاصی ندارند.

سرمربی تیم فوتسال المپیک ایران درباره میزان شناختش از تیم هایی مثل برزیل و روسیه تاکید کرد: تیم جوانان روسیه با کادر فنی تیم ملی بزرگسالانش به این مسابقات آمده است و این نشان دهنده اهمیت کار است. بازیکنان برزیل را هم دیده ایم. از لحاظ بازی شناختی از تیم ها نداریم و منتظریم تا مسابقات شروع شود.

صانعی در پاسخ به این سئوال که آیا تیم ایران بازیکن مصدومی دارد؟ گفت: خیر بازیکن مصدومیت نداریم. البته اینجا هوا خیلی سرد بود و چند مورد سرماخوردگی جزئی پیش آمد که آن هم مشکلی نیست. دغدغه خاصی نداریم. فقط شناخت از تیم هاست که با شروع بازی ها به تدریج رفع می شود.

وی در پایان گفت: مطمئنا با شروع بازی ها یکسری مشکلات ممکن است خودش را نشان بدهد. اینکه کادر فنی تیم ها باید کامل باشد، نه فقط برای ما که برای تمام تیم ها دغدغه است. امیدوارم مشکلی برای ما پیش نیاید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان