مدیرکل پزشکی قانونی استان مرکزی در گفت‌وگو با میزان:

۱۶۷ پرونده در نیمه اول امسال با بررسی کمیسیون مختومه و تعیین تکلیف شد

مدیرکل پزشکی قانونی استان مرکزی در تشریح عملکرد شش ماهه اول امسال گفت: در نیمه اول سال ۱۶۷ پرونده نیز با بررسی کمیسیون مختومه و تعیین تکلیف شد.

رضایی مدیرکل پزشکی قانونی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان عملکرد شش ماهه اول امسال راتشریح کرد و گفت: در نیمه اول سال 167 پرونده نیز با بررسی کمیسیون مختومه و تعیین تکلیف شد.

وی افزود: دراین مدت 17 هزار و 942 پرونده در بخش معاینات بررسی شد که 70.1 درصد آن مربوط به مردان و 29.9 درصد مربوط به زنان بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان مرکزی در ادامه بیان کرد: همچنین 167 پرونده نیز با بررسی کمیسیون مختومه و تعیین تکلیف شد. همچنین در بخش آزمایشگاه با رشد 62.8 درصدی عملکرد و در بخش تشریح با کاهش 6.9 درصدی بررسی اجساد نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه بودیم.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 45 فقره پرونده قصور پزشکی به اداره کل پزشکی قانونی استان مرکزی برای رسیدگی ارجاع شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان مرکزی عنوان کرد: رسیدگی به 376 حادثه کار، 45پرونده قصور پزشکی که 25 پرونده منجر به محکومیت شده و همچنین عملکرد آزمایشگاهی 7 هزار و 347 مورد و صدور جواز دفن توسط دادپزشک 106 مورد از ابتدای سال تاکنون توسط پزشکی قانونی مرکزی انجام شده است.


رضایی با اشاره به فعالیت‌های دادپزشک در استان خاطرنشان کرد: فعالیت دادپزشک از سال 94 در استان مرکزی آغاز شد که با 24.7 درصد افزایش به 106 معاینه و صدور جواز در سال جاری رسید.

این مقام اجرایی در استان مرکزی به اقدامات صورت گرفته برای رفع کمبود فضای فیزیکی در استان نیز اشاره و عنوان کرد: احداث ساختمان پزشکی قانونی خمین در سال 97 و پیگیری و تصویب واگذاری ساختمان متعلق به راه و شهرسازی استان به پزشکی قانونی از جمله اقدامات صورت گرفته برای رفع کمبود‌های فضای فیزیکی پزشکی قانونی بوده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان