ماهان شبکه ایرانیان

رییس کل دادگستری استان زنجان در دیدار با امام جمعه زنجان:

ائمه جمعه سرداران فرهنگی استان‌ها هستند

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت:نگاه به ائمه جمعه به عنوان سرداران فرهنگی بایستی نگاه ویژه باشد؛ چرا که نزدیکترین افراد به دیدگاه‌های نظام و حاکمیت هستند و مطالبات ائمه جمعه به عنوان پدران معنوی جامعه مطالبات جدی بر اساس مصالح نظام و به حق از مسولان است.

ائمه جمعه سرداران فرهنگی استان ها می باشندبه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان زنجان، حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان در اولین دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت:نگاه به ائمه جمعه به عنوان سرداران فرهنگی بایستی نگاه ویژه باشد چرا که  نزدیکترین افراد به دیدگاه‌های نظام و حاکمیت هستند و مطالبات ائمه جمعه به عنوان پدران معنوی جامعه مطالبات جدی بر اساس مصالح نظام و به حق از مسولان است.

وی به ظرفیت‌های بالای دستگاه قضایی استان زنجان اشاره کرد و افزود: برخی ظرفیت‌ها در استان بکر است و در دستگاه قضایی تصمیم داریم بخش‌های باقی استان را فعال نماییم.

رییس شورای قضایی استان زنجان تاکید کرد: دستگاه قضایی استان مرجع تظلم خواهی است که ما برای حل مشکلات مردم از ظرفیت‌های ائمه جمعه در استان بهره خواهیم برد.

در این دیدار آیت الله خاتمی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ضمن خوش آمد گویی و تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی به سمت رییس کل دادگستری استان گفت:با توجه به شناخت شما از استان امیدوارم عزم جدی و البته همگامی برای شناسایی معضلات و ریشه یابی جرایم با جدیت صورت گیرد و برای حل این معضلات همه باید پای کار باشند، چون که همه سوار بر یک کشتی هستیم اگر این کشتی انقلاب آسیب ببیند همه آسیب خواهند دید.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان