رئیس اداره نشر پژوهشگاه قوه قضاییه به میزان خبر داد

دسترسی بدون واسطه علاقه‌مندان به کتب حقوقی و قضایی در فروشگاه عرضه این کتب

رئیس اداره نشر پژوهشگاه قوه قضاییه از افتتاح فروشگاه عرضه کتب حقوقی و قضایی از ۱۵ مهر ماه سال جاری و دسترسی بدون واسطه و مستقیم علاقه‌مندان به کتب این حوزه خبر داد.

منصور سعیدی رئیس اداره نشر پژوهشگاه قوه قضاییه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، ضمن تاکید بر اشاعه فرهنگ حقوقی کشور و در دسترس قرار گرفتن هر چه سریعتر محصولات مرکز مطبوعات و انتشارات قوه قضاییه از افتتاح فروشگاه و مرکز پخش مرکز مطبوعات و انتشارات قوه قضاییه از 15 مهر ماه سال جاری، در خیابان 12 فروردین در شهر تهران خبر داد.

رئیس اداره نشر پژوهشگاه قوه قضاییه با تاکید بر استقبال گسترده از مرکز مطبوعات قوه قضاییه در نمایشگاه بین المللی کتاب، گفت: علاقمندان به کتب حقوقی و قضایی مرکز پخش مرکز مطبوعات و انتشارات قوه قضاییه و سایر ناشرین می‌توانند بدون واسطه و مستقیم به این کتب دسترسی داشته باشند. 

سعیدی ضمن اشاره به تخفیف 60 درصدی برای همه پرسنل دستگاه قضایی نیز اعم از قضات و کارکنان در کتب زبان خارجی  بیان داشت: برای قضاتی که به این فروشگاه مراجعه کنند کارت ویژه تخفیف شامل 15 الی 20 درصد صادر و کتاب‌ها به صورت دوره‌ای برای آن‌ها ارسال می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان