نیمی از جمعیت کشور سبد کالا دریافت می کنند

اولویت اول ارائه سبد کالا، خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی است و امیدوارم با تصمیم دولت از اول آبان ماه بسته های حمایتی کالا برای گروه های متفاوت در کشور داشته باشیم

نیمی از جمعیت کشور سبد کالا دریافت می کنند

اولویت اول ارائه سبد کالا، خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی است و امیدوارم با تصمیم دولت از اول آبان ماه بسته های حمایتی کالا برای گروه های متفاوت در کشور داشته باشیم.

به گزارش به نقل از ایرنا؛ رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از ارائه سبد کالای حمایتی به نیمی از جمعیت کشور خبر داد و گفت: امیدوارم با این اقدامات و با توجه به تغییرات نرخ ارز که روند کاهشی در پی گرفته است، بخشی از فشارهای اقتصادی که بر دوش مردم است کاسته شود.

پورابراهیمی اظهار کرد: موضوع ارائه سبدهای کالایی به مردم در این جلسه نیز بررسی شد. در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی کشور مصوب شد که از منابع مرتبط با تغییر نرخ خوراک پتروشیمی ها و همچنین منابع ناشی از تغییر قیمت خوراک شرکت های فولادی و سنگ آهنی ها بالغ بر 10 هزار میلیارد تومان به سبد کالایی حمایتی اختصاص یابد.

وی ادامه داد: براساس گزارشی که در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی مطرح شد مقرر شده در فاز اول حدود 50 درصد از جمعیت کشور از سبد کالایی حمایتی برخوردار شوند. اولویت اول ارائه سبد کالا، خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی است و امیدوارم با تصمیم دولت از اول آبان ماه بسته های حمایتی کالا برای گروه های متفاوت در کشور داشته باشیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدوارم با اقدامات مذکور و با توجه به تغییرات نرخ ارز که روند کاهشی در پی گرفته است، بخشی از فشارهای اقتصادی که بر دوش مردم است کاسته شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان