سردار اشتری مطرح کرد؛

افزایش کشفیات قاچاق سوخت طی ماه‌های اخیر

فرمانده ناجا گفت: امسال شاهد افزایش کشفیات قاچاق سوخت از استان‌های مرزی بودیم که دلیل آن تفاوت قیمت سوخت بین ایران و کشورهای همسایه است.

افزایش کشفیات قاچاق سوخت طی ماه‌های اخیر

افزایش کشفیات قاچاق سوخت طی ماه‌های گذشتهبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در حاشیه همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش 19 درصدی همیاران پلیس در کاهش سوانحه رانندگی گفت: این آمار قابل ملاحظه است و نشان می‌دهد نقش همیاران پلیس در کاهش تصادفات موثر بوده است.

وی افزود: هرچه در گسترش ارتقای فرهنگ ترافیک کار کنیم، در کاهش تصادفات موفق خواهیم بود.

سردار اشتری گفت: همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک امروز در سراسر کشور برگزار می‌شود و امیدواریم در گسترش فرهنگ ترافیک بتوانیم گام های بیشتری برداریم.

وی گفت: بنا داریم در آینده نیز از این همیاران پلیس استفاده و با آنها ارتباط داشته باشیم؛ البته این موضوع به میل و فرصت آنها بستگی دارد. ما در حال حاضر از افرادی با سنین بالاتر به عنوان پلیس افتخاری استفاده می‌کنیم که این افراد روزی همیاران پلیس بودند.

فرمانده ناجا در رابطه با اجرای قانون «اجباری شدن استفاده از صندلی کودکان در خودرو» گفت: ما نظرات خود را در رابطه با این طرح اعلام و به مجلس شورای اسلامی ارسال کردیم و امیدواریم هرچه زودتر ابلاغ و تصویب شود، اما تا تصویب این قانون به رانندگان توصیه می‌کنیم برای ایمنی کودکان خود از صندلی کودک استفاده کنند و منتظر نباشند که پلیس با‌ آنها برخورد قانونی داشته باشد.

سردار اشتری در رابطه با قاچاق سوخت از شهرهای مرزی از جمله سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس مصوبه شورای امنیتی دستورالعمل مبارزه با قاچاق سوخت به استانداران ابلاغ و نظارت‌ها افزایش پیدا کرده است و ما در چند ماه گذشته افزایش کشفیات قاچاق سوخت را داشتیم که دلیل آن تفاوت قیمت سوخت بین کشور ما و کشورهای همسایه است.

وی افزود: با همکاری نهادهای دیگر مانع خروج سوخت از کشور خواهیم شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان