ماهان شبکه ایرانیان

مالکان پدیده هیچ کمکی نمی کنند

مرادمند: وضعیت پدیده اصلا خوب نیست

محمدحسین مرادمند اعتقاد دارد برای رسیدن به تیم ملی باید یک فصل خوب داشته باشد و نمی شود با چند بازی به تیم ملی رسید.

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین مرادمند مدافع تیم پدیده این فصل عملکرد خوبی در این تیم داشته و یکی از ارکان موفقیت مشهدی ها است. او در گفتگو با ورزش سه درباره بازی با فولاد گفت: برای بازی جام حذفی تمام تلاشمان را کردیم تا پیروز شویم، بازی باید در 90 دقیقه به پایان می رسید اما به وقت های اضافی کشید و تیم فولاد که یک باشگاه قدرتمند است را حذف کردیم. ببینید باشگاه فولاد برنامه ریزی کرده، هزینه کرده، تیم های پایه بسیار خوبی دارد و با نظم و انضباط جلو می رود اما ما چون بازی جام حذفی بود تمام توان مان را گذاشتیم.

وی هچنین درباره بازی بعدی این دو تیم در لیگ برتر گفت: قطعا هر دو تیم نسبت به هم شناخت پیدا کرده اند و فولادی ها می آیند تا انتقام بگیرند. بازی سخت تری در پیش خواهد بود، آن ها ما را آنالیز می کنند تا در بازی برنده شوند و ما هم همین کار را می کنیم. فولادی ها وضعیت خوبی در جدول ندارند و قطعا انگیزه شان بالا خواهد بود.

مرادمند درباره وضعیت تیم پدیده اظهار داشت: واقعا تیم ما هیچ صاحبی ندارد! هرروز مشکل داریم و این مشکلات حل نمی شود. یک روز تمرین نکنیم، دو روز تمرین نکنیم آخرش چه می شود؟ این تیم اسمش فقط پدیده است و مالکان پدیده هیچ کمکی به ما نکرده اند. هر بار یک نفر از گوشه و کنار می آید و پول تزریق می کند و تمام می شود! بالاخره یک بار باید بیایند و به وضعیت رسیدگی کنند!

او ادامه داد: الان سپاهان، ذوب آهن، پرسپولیس، استقلال میلیاردها هزینه می کنند تا در یک بازی برنده شوند یا یک امتیاز بگیرند اما به همین سادگی و به خاطر مبلغ بسیار پایین قرارداد پراهیچ، می خواهند 6 امتیاز از ما کم کنند و اوضاع مثل پارسال شود! واقعا در چنین شرایطی چطور می شود تمرکز داشت؟ سیاه جامگان را که دیدید چطور منحل شد، ما هم نمی دانیم فردا چه می شود!

مدافع سابق سپاهان در پاسخ به سوالی راجع به تیم ملی هم گفت: هرکسی آرزوی پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد اما آقای گل محمدی آن روز یک حرف خوبی زدند. ایشان گفتند که بازیکن باید یک فصل خوب باشد تا به تیم ملی دعوت شود. من از حرف ایشان خیلی خوشم آمد و فکر میکنم واقعا اینطور است، ما باید این روند را ادامه دهیم تا به تیم ملی برسیم و نباید اینطور باشد که بعد از چند بازی دعوت شویم. در تیم پدیده بازیکنان زیادی هستند که پتانسیل حضور در تیم ملی را دارند.

او در پایان یادآور شد: تمام تلاشمان این است که روند خوبمان را ادامه دهیم و در بالای جدول بمانیم. کار خیلی سختی داریم و باید با مشکلات هم مبارزه کنیم اما میبینید که در لیگ اول هستیم و در جام حذفی هم به جمع 8 تیم برتر راه یافته ایم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان