مدیرعامل شرکت ساماندهی به مناسبت روز جهانی کودک:

کودکان ناظران ساماندهی شهر خواهند شد

مدیر عامل شرکت ساماندهی صبح امروز ضمن دیدار با کودکان و دانش آموزان محدوده شهرداری منطقه ۱۷ در محل شرکت از انعقاد تفاهم نامه ای میان شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با آموزش و پرورش خبر داد و گفت: در نظر داریم تا از کودکان و دانش آموزان پیرامون ساماندهی شهر تهران به عنوان ناظر افتخاری بهره مند شویم.

کودکان ناظران ساماندهی شهر خواهند شد

به گزارش ایسنا، حمید رضا تحصیلی ادامه داد: یکی از سیاست‌هایی که به زودی در شرکت ساماندهی محقق خواهد شد  ارتباط با مدارس در مناطق 22 گانه است تا از این طریق هر دانش آموز یک مسئول ساماندهی در منزل خود باشد. همان طور که کودکان از طریق همیاری با پلیس موفق به نهادینه شدن بسیاری از قوانین راهنمایی و رانندگی در سطح شهر شدند.

وی افزود: دانش آموزان به عنوان دوربین های مدار بسته ی ما در سطح شهر هستند  و می توانند در ارتقا بهداشت عمومی و نظافت شهروندی گام های بزرگی بردارند.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت شهروندی درداشتن شهری تمیز و عاری از آلودگی، اظهار کرد: شهروندان اساسی ترین نقش را در پاکیزگی شهر بر عهده دارند و در واقع شهروند خوب می تواند زمینه ساز داشتن شهر خوب شود.

 وی افزود: کنترل و مبارزه با حیوانات شهری از وظایف ذاتی شرکت ساماندهی به شمار می رود و ما به صورت روزانه از طریق روش های تلفیقی، فیزیکی و شیمیایی کار مبارزه با این جانداران را انجام می دهیم.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، تحصیلی درخصوص وضعیت سر و صدای آلومینیوم فروشان قلعه مرغی گفت: تا کنون عده ای از این صنف تغییر شغل داده اند و تبدیل به نمایشگاه داران و فروشگاه های پروفیل آلومینیوم شده اند و به زودی با سر و صدای صافکاری های واقع در خیابان زمزم برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر