حافظ احمدی در گفتگو با مهر:

انجمن عکاسان مفاد لازم در قرارداد تیپ را به خانه سینما ارایه کرد

رییس انجمن عکاسان اعلام کرد این انجمن موارد لازم برای تدوین قرارداد تیپ را به هیات مدیره خانه سینما ارایه کرده است.

انجمن عکاسان مفاد لازم در قرارداد تیپ را به خانه سینما ارایه کرد

حافظ احمدی رییس انجمن عکاسان سینمای ایران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پیگیری فعالیت های صنفی انجمن در راستای ایجاد شرایط بهتر برای اعضای صنف گفت: پیگیری امور صنفی که از قبل در دستور کار بود توسط هیات مدیره انجمن ادامه دارد.

وی ادامه داد: بحث امنیت شغلی نیز توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال انجام است و ما منتظر هستیم تا ببینیم در این زمینه چه اتفاقی رخ می دهد. امیدوارم در این زمینه قدم های بزرگی برداشته شود تا مشکلات شغلی و اقتصادی سینماگران برطرف و یا کمتر شود.

رییس انجمن عکاسان سینمای ایران با اشاره به بحث تدوین قرارداد تیپ برای اعضای صنوف توضیح داد: خوشبختانه خانه سینما در این زمینه در حال انجام اقدامات لازم است و تحقیقاتی از سوی خانه سینما صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: انجمن عکاسان سینمای ایران طی جلسه ای نقطه نظرات خود درباره قرارداد تیپ را به هیات مدیره خانه سینما ارایه داد و آنطور که می دانم جلسات با صنوف دیگر خانه سینما نیز در حال برگزاری است تا به یک قرارداد جامع در خانه سینما دست پیدا کنیم.

احمدی با اشاره به اینکه قرارداد تیپ به ایجاد امنیت شغلی کمک می کند و امیدوار است هرچه سریعتر این قراردادها به مرحله اجرا برسد، گفت: تاکید می کنم برخی بندهای این قرارداد عمومی و برخی از بندها نیز برای هر صنف متفاوت است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر