ماهان شبکه ایرانیان

کلاس مربیان بزرگ اروپایی در مادرید برای تمدید مدرک

روز گذشته بیش از ۴۰۰ مربی در مادرید دور هم جمع شدند تا در کلاس های مربی گری یوفا شرکت کنند.

 

به گزارش "ورزش سه"، مربی هایی تازه کاری نظیر کارانکا، پیگرینو، لوکاس آلکارز، گوتی، بریزو، کاپاروس و .... در این کلاس ها حضور داشتند.

 

در طول روز گذشته و امروز، بیش از 400 مربی، به جز پپ گواردیولا و روبرتو مارتینز، برای تمدید مدرک خود و افزایش دانش مربی گری شان، در این کلاس ها شرکت خواهند کرد و مربیانی مثل اونای امری و خاوی گارسیا، مدرس این کلاس ها خواهند بود.

 

در چنین دورهمی هایی، مربیان می‌توانند تجربیات و دانش خود را با یکدیگر به اشتراک گذاشته و آنها را گسترش دهند. در حقیقت مربیانی که در این کلاس ها حاضر بودند، برای ادامه فعالیت در لالیگا به بالاترین مدرک نیاز دارند و غیبت دیگو سیمئونه در بین آنها به چشم می‌آمد.

 

 

 

 

اما یک آرژانتینی دیگر در کلاس های عصر شرکت کرد؛ مائوریسیو پوچتینو. سرمربی تاتنهام پس از حضور در این مراسم نیز مصاحبه ای با مارکا انجام داد و مدعی شد که تیمش هنوز شانس صعود به دور بعد چمپیونزلیگ را خواهد داشت، هر چند کار سختی پیش روی آنهاست.

 

او همچنین درباره تفاوت فرهنگی بین اسپانیا و انگلیس گفت:" از لحاظ فرهنگی تفاوت های بسیاری وجود دارد ولی وقتی اوضاع خوب پیش نمی‌رود، مربی ها راحت ترین کار برای تغییر شرایط را دارند."

 

یکی از چهره هایی که دائم لبخند به لب داشت، خواکین کاپاروس بود. او که مربی گری را کنار گذاشته و فعلا مدیر ورزشی سویا است، در حال حاضر با این تیم در صدر جدول لالیگا قرار گرفته است. او در این رابطه گفت:" هفته های خیلی خوبی بوده، ما خیلی خوشحالیم که اینجا هستیم و پس از این تعطیلات که به نفعمان بوده، باید بجنگیم. می‌دانیم فصلی طولانی در انتظارمان است، روند قوی و ضعیف زیادی وجود دارد ولی این تازه شروع کار است. ما به کاری که می‌کنیم اطمینان کامل داریم.

 

امروز نیز مربیانی از سرتاسر جهان به لاس رزاس سفر خواهند کرد تا مدرک مربی گری خود را تمدید کنند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان