جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش؛

باید با عزم و اراده راسخ پاسدار ارزش های انقلاب  اسلامی باشیم

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: باید حماسه آفرینی های نیروی زمینی را گرامی بداریم و مصمم و پا در رکاب و با عزم و اراده راسخ پاسدار ارزش های انقلاب  اسلامی ایران باشیم.

باید با عزم و اراده راسخ پاسدار ارزش های انقلاب  اسلامی باشیم

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم جشن سربازی که به مناسبت روز ارتش و بزرگداشت حماسه آفرینی های دلاور مردان نیروی زمینی در تیپ 123  تکاور در منطقه پرندک برگزار شد، با تبریک سالروز ولادت حضرت امیرالمومنین (ع) گفت: باتوجه به این که در آستانه 29 فروردین قرار داریم باید حماسه آفرینی های نیروی زمینی را گرامی بداریم و همچنان مصمم و پادر رکاب و با عزم و اراده راسخ پاسدار ارزش های انقلاب  اسلامی ایران باشیم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: ما در نیروهای مسلح  و به ویژه ارتش افتخار آن را داریم که پا در رکاب ولایت بوده و در راستای تعالی اهداف انتقلاب اسامی ایران با لباس مقدس سربازی به خدمت مشغول هستیم.

وی ادامه داد: یک ویژگی بارز انقلاب اسلامی مکتبی و انسان ساز بودن است. در این مکتب الگوهای عملی و قابل رویت بسیاری وجود دارد که سرآمد آن ها امام حسین (ع) است.  

امیرنعمتی گفت: ارتش در ابتدای انقلاب تنها بازوی نظامی حضرت امام خمینی (ره) بود و از زمان ابتدای انقلاب معاندین به دنبال انحلال ارتش بودند و حتی این پیشنهاد را خدمت حضرت امام (ره) بردند، اما ایشان با درایت و هوشیاری که داشتند، روز 29 فروردین را به عنوان روز ارتش نامگذاری کردند و از ارتش خواستند که با تمام سازوبرگ نظامی خود در مقابل ملت به رژه رفته و پیوند خود را با امام و ملت به همگان نشان دهند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی بیان داشت: وقتی ما کلمه سرباز را می شنویم، واژه های همچون شجاعت، استقامت، نشاط، صداقت و صلابت در برابر دشمنان در ذهن ها تداعی می شود.

 گفتنی است، مراسم جشن سربازی هر سال به منظور تکریم و گرامیداشت رشادت های سربازان وطن در نیروی زمینی برگزار می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر