مشاور عالی رهبر معظم انقلاب:

نامزدهای ریاست جمهوری تیم و برنامه های خود را مشخص کنند

نطنز - مشاور عالی رهبر معظم انقلاب گفت: نامزدهای ریاست جمهوری باید پیش از برگزاری انتخابات، برنامه ها و تیم خود را مشخص کنند.

نامزدهای ریاست جمهوری تیم و برنامه های خود را مشخص کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرلشگر سید یحیی رحیم صفوی شامگاه یکشنبه در حاشیه مراسم بزرگداشت روز ملی فناوری هسته ای که در نطنز برگزار شد، در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: مشارکت همه گروه ها و مردم در انتخابات می تواند همچون گذشته به تضمین امنیت ملی و آبادانی کشور کمک کند.

وی انتخابرئیس جمهوری اصلح را ضامن توسعه کشور دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی های خود بارها مولفه های فرد اصلح را ذکر کرده اند و سخنرانی ایشان در آغاز سال نو در مشهد نیز به وضوح شاخصه ها را مشخص کرده است.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: توانایی اداره کشور و کارآمدی یکی از مولفه های تاثیرگذار از دیدگاه رهبر معظم انقلاب برای رئیس جمهور انتخابی است.

وی با بیان اینکه نامزدهای ریاست جمهوری باید پیش از برگزاری انتخابات، برنامه ها و تیم خود را مشخص کنند، افزود: متاسفانه در لایه های میانی مدیریت با مشکلاتی روبرو هستیم که البته نبود راهبرد و مدیریت کارآمد از جمله دلایل بروز این مشکلات طی 20 سال اخیر بوده است.

رحیم صفوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز ملی فناوری هسته ای، اظهار داشت: فناوری هسته ای برای پیشبرد توسعه در کشور است و باید از این فناوری در این جهت استفاده کرد.

وی افزود:رتبه علمی ایران در فناوری هسته ای در دنیا همتراز با کشورهای توسعه یافته است و این مهم با خون شهدای هسته ای به دست آمده است.
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر