بازیگرانی که سرنوشت خود را با شاهزاده ها و اشراف زاده ها گره زدند

ازدواج مگان مارکل و پرنس هری یکی از پر سر و صداترین اتفاقات سال ۲۰۱۸ بود. اما اگر کمی به گذشته برگردیم متوجه می بینیم که سلبریتی های زیادی سرنوشت خود را با خانواده های سلطنتی گره زده اند. در ادامه با آن ها آشنا شویم.

بازیگرانی که سرنوشت خود را با شاهزاده ها و اشراف زاده ها گره زدند

ازدواج مگان مارکل و پرنس هری یکی از پر سر و صداترین اتفاقات سال 2018 بود. اما اگر کمی به گذشته برگردیم متوجه می بینیم که سلبریتی های زیادی سرنوشت خود را با خانواده های سلطنتی گره زده اند. در ادامه با آن ها آشنا شویم.

ریتا هیورث

همسر: شاهزاده پاکستان علی خان پسر سلطان آقا خان سوم

ریتا هیورث یکی از مشهورترین بازیگران دهه 1940 بود که 5 بار ازدواج کرد. علی خان همسر سوم اوست که در جشنواره فیلم کن با هم آشنا شده اند. آن ها در سال 1949 با هم ازدواج کردند و ریتا عنوان پرنسس گرفت و این اولین باری بود که یک بازیگر عنوان پرنسس می گرفت. ریتا در سال 1953 از علی خان جدا شد چون نمی توانست رابطه همسرش با زنان دیگر را تحمل کند.

گریس کلی

همسر: شاهزاده موناکو رینیه سوم

گریس بعد از ازدواج با شاهزاده موناکو عنوان پرنسس موناکو گرفت و از حرفه بازیگری برای همیشه خداحافظی کرد. آن ها صاحب 3 فرزند شدند و گریس در سن 52 سالگی در سانحه تصادف از دنیا رفت.

اولیویا وایلد

همسر: از سال 2003 تا 2011 همسر تائو راسپولی پسر اشراف زاده معروف الساندرو راسپولی

اولیویا وایلد زمانی که با پرنس تائو راسپولی ازدواج کرده 18 سال داشت و جشن عروسی آن ها در یک قصر قدیمی برگزار شد. آن ها بعد از 8 سال زندگی مشترک از هم جدا شدند.

الیا زاهاریا

همسر: لکا ولیعهد آلبانی

الیا بازیگر و خواننده آلبانیایی در سال 2010 نامزدی اش را با لکا ولیعهد آلبانی اعلام کرد. خانواده الیا ریشه اشرافی دارند. جشن عروسی آن ها 6 سال بعد از نامزدی در سال 2016 برگزار شد.

کلوتیلد کورو

همسر: امانوئل فیلیبرتو شاهزاده ونیز

کلوتیلد در سال 2003 با مانوئل شاهزاده ونیز ازدواج کرد. خانواده امانوئل ازدواج با فردی که اجداد سلطنتی نداشته باشد رانمی پذیرفتند اما آن ها با هم ازدواج کردند و صاحب 2 فرزند شدند.

جیمی لی کرتیس

همسر: کریستوفر گست لرد انگلیس

جیمی بازیگری که در فیلم های ترسناک بازی می کرد در سال 1984 با کریستوفر ازدواج کرد. کریستوفر نمایشنامه نویس، آهنگساز و بازیگر است و در بیش از 60 فیلم بازی کرده است.

مگان مارکل

همسر: پرنس هری دوک ساسکس جوان ترین پسر چارلز شاهزاده ولز

مگان مارکل و پرنس هری در سال 2016 زمانی که مگان برای بازی در یک فیلم به انگلیس رفته بود با هم آشنا شدند و در کمتر از 2 سال ازدواج کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان