ماهان شبکه ایرانیان

دشان: امیدوارم یک فرانسوی توپ طلا را ببرد

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه ابراز امیدواری کرد که یک فرانسوی بتواند عنوان توپ طلا را از آن خود کند.

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان، رافائل واران و کیلیان امباپه ، سه بازیکن فرانسوی در فهرست توپ طلا هستند که هر سه به همراه تیم ملی فرانسه، جام قهرمانی جهان را در تابستان بالای سر بردند. گریزمان تصمیم گرفت در اتلتیکو بماند و به حضورش در این تیم ادامه دهد، واران در رئال مادرید قهرمان چمپیونزلیگ شد و کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن به درخشش ادامه می‌دهد. حال دشان ابراز امیدواری کرد که یکی از این سه نفر توپ طلا را ببرد.

 

 

 

 

او گفت:" اینکه بازیکنان تیم ملی فرانسه توپ طلا را نبرند، باعث ناراحتی خواهد بود، نه به خاطر اینکه جام جهانی برده ایم بلکه به خاطر زحمات انها در یک سال اخیر. گریزمان، واران و امباپه جام‌های مهمی با باشگاه‌هایشان کسب کرده اند. هر کسی که توپ طلا را ببرد، شایسته اش است. امیدوارم یک فرانسوی برنده اش باشد."

 

دشان که سابقه پوشیدن پیراهن یوونتوس را دارد، درباره شانس این تیم برای قهرمانی اروپا گفت:" رویا بخشی از زندگی است. شاید هواداران رویای رونالدو را نداشتند ولی او به تیم اضافه شد. گاهی رویاها به واقعیت تبدیل می‌شوند. یووه امروز به جمع برترین های اروپا اضافه شده است. بردن چمپیونزلیگ مثل بردن جام جهانی است. البته، در گذشته چمپیونزلیگ مدعیان بیشتری داشت، شاید هفت یا هشت تیم مدعی بودند."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان