معرفی ۵ ماسک آرد برنج برای زیبایی و سلامت پوست شما

در این مطلب با طرز تهیه ۵ ماسک آرد برنج برای پوست های مختلف آشنا خواهید شد که امیدواریم بتوانید از مزایای این ماسک های طبیعی برای پوست صورت خود بهره ببرید.

معرفی 5 ماسک آرد برنج برای زیبایی و سلامت پوست شما

ماسک آرد برنج درمان خوبی برای سفید کردن پوست صورت است و اگر شما تمایل دارید پوست صورت تان در برابر آلودگی و اشعه آفتاب و استرس و … مقاوم شود بهتر است از این ماسک طبیعی استفاده کنید. 

ماسک آرد برنج

درمان های طبیعی و خانگی از موثرترین راه ها برای بازگرداندن درخشش طبیعی پوست صورت هستند و اگر شما تمایل دارید می خواهید ناراحتی های پوست خود را درمان کنید از استفاده ماسک آرد برنج غافل نشوید. در مطالب قبلی دستور تهیه ماسک آب برنج را مشاهده کردید در ادامه این مطلب این مطلب 5 ماسک طبیعی آرد برنج را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

ماسک طبیعی آرد برنج

1. ماسک شیر و آرد برنج

برای تهیه ماسک آرد برنج و شیر ابتدا یک مشت برنج خام را خرد و یکدست کنید سپس یک قاشق غذاخوری پودر آرد برنج را با شیر ترکیب نمایید تا خمیری یکدست و صاف بدست آید.

طرز تهیه ماسک شیر و آرد برنج

ماسک را روی پوست صورت خود به مدت 15 دقیقه قرار دهید و بعد از مدت زمان ذکر شده صورت تان را با آب سرد بشویید و از این ماسک دو یا سه بار در هفته استفاده کنید.

ماسک شیر و آرد برنج

2. ماسک چای سبز و آرد برنج و آبلیمو

این ماسک طبیعی لکه های تیره پوست را از بین می برد و از چین و چروک صورت جلوگیری می کند. برای تهیه این ماسک یک کیسه چای سبز را درون یک فنجان آب داغ خیس کنید و دو قاشق غذاخوری آرد برنج و سه قاشق غذاخوری چای سبز و دو قاشق چایخوری آبلیمو را با یکدیگر مخلوط کنید و این ماسک را روی پوست صورت خود بمالید و بعد از 10 دقیقه ماسک را از روی پوست صورت خود بشویید و از این ماسک سه بار در هفته استفاده کنید.

ماسک چای سبز و آرد برنج

3. ماسک آب خیار و آرد برنج

دو قاشق غذاخوری آرد برنج و آب خیار را با یکدیگر ترکیب کنید و مخلوط این مواد را روی پوست صورت خود بمالید و اجازه دهید تا ماسک روی پوست صورت شما خشک شود سپس ماسک را با آب بشویید و از این ماست دو بار در هفته استفاده کنید.

ماسک خانگی آرد برنج

4. ماسک صورت ضد پیری آرد برنج

دو قاشق غذاخوری آرد برنج را به همراه یک سفیده تخم مرغ و 5 قطره گلیسیرین درون ظرفی مناسب بریزید و همه مواد را با یکدیگر ترکیب کنید سپس ماسک را روی پوست تمیز صورت قرار دهید و اجازه دهید تا ماسک خشک شود و ماسک خشک شده را به آرامی و در جهت رو به بالا با کمک نوک انگشتان خود بردارید سپس صورتتان را بشویید.

ماسک آرد برنج

5. ماسک آلوئه ورا و آرد برنج

برای لایه برداری پوست از ترکیب آرد برنج و آلوئه ورا استفاده کنید. یک قاشق غذاخوری آرد برنج را با دو قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا ترکیب کنید و این مواد را به خوبی هم بزنید سپس ماسک را روی پوست صورت خود قرار دهید تا خشک شود و صورتتان را با آب سرد بشویید و از این ماسک طبیعی به مدت یک بار در هفته استفاده نمایید.

ماسک آلوئه ورا و آرد برنج

در این بخش از سلامت پوست مجله آرگا 5 ماسک پوست آرد برنج با تاثیر فوق العاده بر زیبایی را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم با کمک این مطلب بتوانید این ماسک های طبیعی را به راحتی در منزل تهیه کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان