ماهان شبکه ایرانیان

کیفیت هوای پایتخت سالم است

کیفیت هوای تهران امروز چهار شنبه با افزایش ۳۵ واحدی غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲، ۵ میکرون نسبت به روز گذشته با شاخص ۸۹ در شرایط سالم قرار دارد

کیفیت هوای پایتخت سالم است

کیفیت هوای تهران امروز چهار شنبه با افزایش 35 واحدی غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از 2، 5 میکرون نسبت به روز گذشته با شاخص 89 در شرایط سالم قرار دارد.

به گزارش به نقل از میزان، میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون هوای شهر تهران در 24 ساعت گذشته منتهی به امروز از 54 به 89 کاهش داشته و سالم است.


به گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران،در همین مدت میزان آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از 10 میکرون نیز از 43 به 62 و آلاینده منوکسیدکربن نیز از 24 به 29 افزایش یافته است.

بر همین اساس، ایستگاه‌های فرمانداری شهرری (منطقه 20) با شاخص 129، شهرداری منطقه 15 با شاخص 118 و پاسدارن (منطقه 3) با شاخص 117 بالاترین حجم آلودگی شهر تهران را در 24 ساعت گذشته داشته اند.

همچنین ایستگاه‌های شهرداری منطقه 2، پونک (منطقه 5) و اقدسیه (منطقه 1) به ترتیب با شاخص‌های عددی 53، 58 و 67 کمترین میزان آلودگی هوا را در سطح مناطق شهر تهران طی این مدت داشتند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان