با محوریت «اقتصاد و سواد رسانه‌ای»

ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد

صد و یکمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات با محوریت موضوع سواد رسانه‌ای و اقتصاد منتشر شد.

ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، صد و یکمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات با محوریت موضوع سواد رسانه‌ای و اقتصاد منتشر شد. در این شماره از ماهنامه مدیریت ارتباطات، انجمن‌سواد رسانه‌ای ایران در راستای بررسی تاثیرات رسانه‌ها بر افکار عمومی در حوزه اقتصاد، پرونده ویژه‌ای را منتشر کرده است.

امیرعباس تقی‌پور مدیرمسؤول این ماهنامه در بخشی از سرمقاله خود به مناسبت انتشار صد و یکمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات با عنوان «توسعۀ کالاهای فرهنگی؛ راهکار پیشرفت» آورده است: «دست‌اندرکاران و طراحان سیاست‌های کلان، باید برای حوزۀ فرهنگ اولویت خاصی قائل شوند.»

در ابتدای این‌پرونده گفت‌وگو با حسن بشیر، رئیس هیئت علمی دومین همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی با تیتر سواد رسانه‌ای بدون «عدالت محتوایی» بی‌معنا است، مورد توجه قرار می‌گیرد.

سایر عناوین پرونده مذکور؛ چگونه سواد رسانه‌ای، اقتصاد را مدیریت می‌کند؟ نوشته محمد صادق افراسیابی مدیر عامل انجمن سواد رسانه ای ایران، سواد رسانه‌ای راه مقابله با جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی نوشته معصومه نصیری، قائم مقام انجمن سواد رسانه‌ای ایران، سواد رسانه‌ای، اشتغال و ارزش‌آفرینی نوشته سید بشیر حسینی، مدیر گروه مدیریت و علوم نوین رسانه دانشگاه صدا و سیما، گفتگوی مائده شیرپور با دکتر محمد تقی روغنی‌ها با عنوان «همه نیازمند دانش زندگی در اتاق شیشه‌ای هستیم»، «تاثیر شبکه‌های رسانه‌ای بر چالش‌های اقتصادی »به قلم غلامرضا کاتب، جزیره‌های رسانه‌ای، خطر پیش‌روی سواد رسانه‌ای نوشته سید محمدعلی ابطحی، سواد رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی نوشته «مهدی انجیدنی»، سواد رسانه‌ای راه نجات برند ملی از آشفته بازار مجازی نوشته محمدرضا رستمی، چرا به سواد رسانه‌ای نیاز داریم؟ نوشته سید ناصر بهشتی، لزوم ارتقای سواد رسانه‌ای در مهندسی اقتصاد مقاومتی و مدیریت اقتصاد اجتماع به قلم محمد مهدی انصاری، مصاحبه با ناصر فخاری، رئیس پژوهشگاه دولت اسلامی و رئیس دانشگاه گفتمان انقلاب اسلامی: با عنوان «مرز بین شفافیت و عدالت را با «سواد رسانه‌ای» درک کنید!»، شرحی بر نقش تضعیف رسانه‌های مرجع در آشفتگی رفتارهای اقتصادی مردم با عنوان «سندروم پدیده» در اقتصاد، محصول فروپاشی نظام امید نوشته مصطفی انتظاری هروی، «قدرت اطلاعات توانایی غرب در تولید محتوا و بی‌توجهی ما» به قلم محمد خدادی، مرجعیت رسانه‌ای در ایران درحال تغییر است نوشته حمید ضیایی‌پرور، «سواد رسانه‌ای؛ آبی روی آتش التهابات اقتصادی» نوشته سیدپیمان خادم‌الحسینی، «سواد رسانه‌ای و مدیریت بحران‌های اقتصادی» نوشته رئوف آذری، نقش و جایگاه مدیران باسواد رسانه‌ای در کاهش التهابات اقتصادی و معیشتی جامعه نوشته سجاد کرمی نامیوندی، ضرورت ترویج سواد اقتصادی به عنوان یکی از شاخه‌های سواد رسانه‌ای در جامعه به قلم بهاره نصیری، شروع طوفانیِ تلنگانا در جهان نوشته «سومان ردی»، «نگاهی به نقش نرم‌افزارانه رسانه‌ها در حفظ همبستگی ملی و ثبات اقتصادی در فضای بحران» نوشته مرتضی چشمه‌نور، رابطه «سواد رسانه‌ای» و «اقتصاد اجتماعی» با «کارآفرینی اجتماعی» نوشته خسرو سلجوقی هستند.

مدیر مسئول ماهنامه مدیریت ارتباطات، امیرعباس تقی‌پور و رییس شورای سیاستگذاری این ماهنامه سید غلامرضا کاظمی دینان است. علاقه‌مندان جهت خرید نسخه الکترونیک این شماره و مطالعه تمام شماره‌های ماهنامه می‌توانند از لینک http://www.magiran.com/cmmagazine استفاده کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر