گزارش میزان از نشست خبری جشنواره جهانی فیلم فجر؛

تیزر جشنواره به عباس کیارستمی تقدیم شد/میرکریمی: ثابت کردیم در ایران می‌شود کار گروهی کرد

نشست خبری سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر امروز در پردیس چارسو برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، نشست خبری سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر با حضور سیدرضا میرکریمی دبیر و مدیران بخش‌های مختلف این جشنواره صبح روز دوشنبه 21 فروردین 96 در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

نشست خبری جشنواره جهانی فجر با حضور دبیر و مدیران بخش‌های مختلف‌های جشنواره با تقدیم تیزر این جشنواره به عباس کیارستمی آغاز شد.
 
جشنواره جهانی فجر 
 
میرکریمی: ثابت کردیم در ایران می‌شود کار گروهی کرد

دبیر سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر حجم کار انجام شده برای این جشنواره را مثال زدنی و قابل افتخار دانست.
 
رضا میرکریمی ضمن تبریک سال نو و میلاد امام علی (ع )گفت: «ما از چند ماه قبل به کمک کیوان کثیریان و دیگر مدیران همکارم، کار اطلاع رسانی بخش‌های مختلف جشنواره را شروع کردیم.»

او افزود: «حجم کاری که انجام شده مثال زدنی و قابل افتخار است. همانطور که سال قبل در انتهای جشنواره، روز اختتامیه وعده دادم از فردای جشنواره؛ 8 اردیبهشت ماه سال گذشته ما فعالیت برای دوره بعدی جشنواره را آغاز کردیم. »

میرکریمی تاکید کرد: «ما همیشه گله داریم چرا دبیرخانه ثابتی برای جشنواره ها نداریم و کسانی که این گله را می کنند اغلب از خود مسئولان هستند. ما برای این که مجبور نشویم کسی را متهم کنیم، خودمان دست به کار شدیم و دبیرخانه ثابتی را راه اندازی کردیم.»

او تاکید کرد حضور مدیران با سابقه در تیم جشنواره و همکاری با هم ثابت کرد که در ایران هم می‌شود کار گروهی انجام داد.
 
میرکریمی: موارد ابهام‌برانگیز را حذف کردیم

دبیر سی و پنجمین جشنواره جهانی فجر، یکی از اقدامات مهم امسال را برای رسیدن به یک جشنواره استاندارد حذف موارد ابهام‌برانگیز دانست.

«ما می‌خواهیم در کوتاه مدت در منطقه و در میان مدت در آسیا حرف اول را بزنیم و کار تیمی عامل اصلی موفقیت ما در این جشنواره است.»

وی افزود: «فرهنگ و تمدن ما این اجازه را به ما می‌دهد که جشنواره ای شایسته برگزار کنیم.»

میرکریمی ضمن اشاره به بازخورد مثبت جشنواره سال گذشته در تمام جهان گفت: «برای رسیدن به یک استاندارد مشخص، موارد ابهام برانگیز را حذف کردیم که شامل حذف هیات انتخاب، عدم اعلام کاندیداها، عدم انتشار لیست متقاضیان و ارسال پاسخ مستقیم به متقاضیان بود.»
 
سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، 8-1 اردیبهشت 1396(21 تا 28 آوریل 2017) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می شود.
 
در حال تکمیل است ...
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان