مدیرکل پزشکی قانونی استان خراسان شمالی به میزان خبر داد

کاهش پرونده‌های نزاع پزشکی قانونی در نیمه نخست امسال

سلحشور با اشاره به کاهش پرونده‌های نزاع در مرکز پزشکی قانونی استان خراسان شمالی گفت: در نیمه نخست امسال چهار هزار و ۲۷۳ پرونده برای مدعیان مصدومیت در نزاع در مراکز پزشکی قانونی استان خراسان شمالی تشکیل شده است که از این تعداد دو هزار و ۹۸۷ نفر مرد و یک هزار و ۲۸۶ نفر زن بودند.

کاهش پرونده‌های نزاع پزشکی قانونی در نیمه نخست امسالمدیرکل پزشکی قانونی استان خراسان شمالی در گفت‌‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به کاهش پرونده‌های نزاع در نیمه نخست امسال اظهار کرد: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که چهار هزار و 374 نفر بود، دو درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی افزود: بررسی ماهانه این آمار نشان می‌دهد تیر ماه با تعداد 850 نفر بیشترین تعداد معاینه شده و اردیبهشت با تعداد 579 نفر کمترین تعداد را داشته است.

عضو شورای قضایی استان خراسان شمالی به تفکیک شهرستانی آمار نزاع نیمه اول سال را تشریح و بیان کرد: بجنورد با یک هزار و 663 نفر بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده است. پس از آن به ترتیب شهرستان‌های شیروان با تعداد 861 نفر، اسفراین با تعداد 695 نفر، آشخانه با تعداد 441 نفر، فاروج با تعداد 282 نفر و جاجرم با تعداد 253 نفر قرار دارند. شهرستان راز با تعداد 78 نفر کمترین تعداد معاینه شده بخش نزاع را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان خراسان شمالی همچنین گفت: طی یکسال گذشته، تعداد شش هزار و 728 نفر به دلیل ادعای مصدومیت در نزاع در مراکز پزشکی قانونی استان معاینه شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان