دادستان گرگان خبر داد

تخریب سازه‌های غیرمجاز در حریم رودخانه زیارت گرگان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرگان از تخریب سازه‌های غیرمجاز در حریم رودخانه زیارت گرگان خبرداد و گفت: ساخت و ساز در حریم رودخانه‌ها جُرم است.

تخریب سازه‌های غیرمجاز در حریم رودخانه زیارت گرگانبه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان گلستان، حجت الاسلام و المسلمین سید حسینی در حاشیه تخریب سازه‌های غیرمجاز در حریم رودخانه زیارت گرگان گفت: با توجه به اینکه مالکیت حریم و بستر رودخانه‌ها در اختیار دولت جمهوری اسلامی ایران است، هرگونه تصرف از قبیل: فنس کشی یا دیوارکشی یا ساخت و ساز، طبق قانون تخریب و برای شخص متصرف پرونده کیفری تشکیل خواهد شد.

وی افزود: با دستور معاون پیشگیری از وقوع جرم دادسرای مرکز استان و با حضور نماینده دادستان، نیروی انتظامی و مأمورین شرکت آب منطقه‌ای گرگان و آبفای گرگان، تعدادی از موارد تجاوز به حریم رودخانه زیارت گرگان در مسیر جاده آبشار تخریب شد.

دادستان گرگان بیان کرد: 4 مورد فنس کشی غیرمجاز به طول تقریبی 50 متر و 2 مورد دیوارکشی به طول تقریبی 30 متر تخریب و حریم قانونی رودخانه آزاد شد. همچنین با توجه به اینکه یکی از منابع تامین آب شرب گرگان، رودخانه زیارت است و به منظور رفع مشکل کمبود آب شرب گرگان، موارد متعدد برداشت غیرمجاز آب از طریق لوله کشی از داخل رودخانه زیارت نیز شناسایی که با قطع کردن لوله‌ها رفع شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر