تودیع و معارفه روسای کتابخانه ملی-۲؛

صالحی امیری: کارکنان کتابخانه ملی بزرگترین سرمایه آن هستند

رئیس سابق سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در مراسم تودیع خود، همکاران سابق خود را در این سازمان، بزرگترین سرمایه آن خواند.

صالحی امیری: کارکنان کتابخانه ملی بزرگترین سرمایه آن هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا صالحی امیری رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی صبح امروز دوشنبه 21 فروردین در مراسم تودیع خود که در محل سالن همایش های این سازمان در تهران برگزار شد، اظهار داشت: من در ابتدای ورودم به این سازمان با خدای خود معامله کردم و آنچه هم در این سه سال انجام شد، زحمات کارکنان و نیروهای عزیز این سازمان است.

وی افزود: من فقط  تلاش کردم بیانگر زحمات این عزیزان باشم و کرامت آنها را پاس بدارم، نیروهای انسانی این سازمان افرادی بسیار با شرافت و خدوم هستند و به واقع بزرگترین سرمایه این سازمان و همین نیروها و مدیران سازمان هستند.

صالحی امیری افزود: ما در دولت تدبیر و امید بر این باوریم که این ملت شایسته بیشتر از اینهاست و این ممکن نیست مگر اینکه جامعه از یک دولت کارآمد برخوردار باشد.

رئیس سابق سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران گفت: ما در سه سال گذشته آنچه در توان داشتیم، برای تعالی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران گذاشتیم و آنچه هم انجام داده ام تنها وظیفه خودم بوده است و هیچ منتی بر هیچ کس ندارم، بلکه منت پذیر بسیاری از عزیزان هستم. دستاوردهای سه سال گذشته هم محصول کار شما بزرگواران و نیروهای انسانی سازمان و همچنین حمایت های دولت است.

وی در پایان گفت: خدا را شاکرم فضایی ایجاد شد که در آن امنیت فکر، قلم و بیان داریم، یقین بدانید من با شما خداحافظی نمی کنم چرا که در کنار شما خواهم بود به عنوان یک عضو کتابخانه و همکاری خودم را با شما ادامه خواهم داد.

پس از برگزاری مراسم تودیع و معارفه، هدایایی به صالحی امیری اهدا شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر