واژگونی مرگبار اتوبوس در جاده مرودشت

رئیس مرکز اورژانس استان فارس از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور سعادت شهر مرودشت خبر داد و گفت: در این حادثه ۵ نفر کشته و ۱۵ نفر مصدوم شدند.

 رئیس مرکز اورژانس استان فارس از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور سعادت شهر مرودشت خبر داد و گفت: در این حادثه 5 نفر کشته و 15 نفر مصدوم شدند.

‌محمدجواد مرادیان گفت: ساعت 5 و 45 دقیقه صبح امروز شنبه 21 مهر، یک دستگاه اتوبوس که از اصفهان عازم شیراز بوده، در محور سعادت شهر به مرودشت واژگون شده است.

وی گفت: بلافاصله 5 دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شده است.

مرادیان با یادآوری اینکه دکتر بهادر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز به محل عزیمت کرده است، گفت: در این حادثه 15 نفر مصدوم و 5 نفر در دم کشته شدند.

رئیس مرکز اورژانس فارس اضافه کرد: یازده مصدوم با استفاده از آمبولانس به بیمارستان‌های علوم پزشکی اعزام شده اند.

 

اعلام جزئیات واژگونی اتوبوس در شمال فارس

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از واژگونی یک دستگاه اتوبوس با ۲۲ سرنشین در شمال فارس خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی درباره جزییات این حادثه گفت: حوالی ساعت ۵:۴۰ بامداد شنبه یک دستگاه اتوبوس که از شاهین شهر به سمت شیراز می‌رفت، در کیلومتر ۴۰ محور سعادت شهر به شیراز واژگون شد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: متاسفانه در این حادثه ۵ تن کشته و ۱۰ تن مجروح شدند.

وی با اشاره به اینکه ۲ تن از سرنشینان اتوبوس تبعه کشور فرانسه بودند، افزود: برابر گزارشات دریافتی حال این ۲ تن مساعد است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص علت این حادثه گفت: برابر نظر اولیه کارشناسان پلیس راه استان، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده علت این واژگونی بوده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان