مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران به میزان خبر داد

۶۶ فوتی ناشی از تصادفات رانندگی در شهریور ماه

عباسی گفت: تعداد کل متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی مازندران در شهریور ماه امسال ۶۶ نفر (۴۸ مرد و ۱۸ زن) است که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۵ درصد افزایش یافته‌است.

66 فوتی ناشی از تصادفات رانندگی در شهریور ماهعباسی مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران در گفت‌وگو باخبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به آمار 66 فوتی ناشی از تصادفات رانندگی در یک ماه گذشته، تصریح کرد: از کل متوفیات حوادث رانندگی شهریور ماه محور برون شهری 49 نفر، درون شهری 14 نفر و راه روستایی 3 نفر را در برمی‌گیرد.

وی گفت: همچنین بیشترین فوتی مربوط به شهر‌های ساری و میاندرود با 15، و آمل با 13 مورد شهر‌های بابلسر و فریدونکنار بدون فوتی گزارش شده است از این تعداد 22 مورد سرنشین، 21 مورد عابر، 13 نفر راننده و 10 مورد موتورسوار هستند.

عباسی تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی استان را در شهریور ماه سالجاری، هزار و 640 نفر اعلام کرد که این رقم نسبت به مشابه سال قبل تغییری نداشت.

این مقام اجرایی استان مازندران تصریح کرد: از آنجائیکه بیشترین فوتی در جاده‌های برون شهری رخ داده است این می‌تواند هشداری باشد تا بلکه با رعایت نکات ایمنی از قبیل: بستن کمربند ایمنی برای رانندگان و سرنشینان و نیز عدم مکالمه با تلفن همراه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در کاهش تصادفات موثر باشد.

/
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان