سردار عراقی‌زاده مطرح کرد؛

آمادگی ایران برای تأسیس یک بیمارستان مستقل در حوزه «طب نظامی»

رئیس اداره بهداشت و درمان ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه ما برای تاسیس یک بیمارستان مستقل در حوزه طب نظامی آمادگی داریم، گفت:توسعه این بیمارستان‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم حائز اهمیت است.

آمادگی ایران برای تأسیس یک بیمارستان مستقل در حوزه «طب نظامی»

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن عراقی‌زاده رییس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح در چهارمین همایش بین المللی طب نظامی «آسیا پاسیفیک» که صبح امروز در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، اظهار داشت: در این کنگره سعی می‌کنیم توانمندی‌های بهداری رزمی که برای حفظ جان رزمندگان و مردم به کار برده می‌شود را با مهمانان این نشست که از 30 کشور دنیا هستند به اشتراک بگذاریم.

سردار عراقی زاده با اشاره به حضور نمایندگانی از قاره آسیا، اروپا، اقیانوسیه، آفریقا و آمریکای جنوبی، افزود: این همایش فرصتی برای ارائه توانمندی‌های طب نظامی در سطح کشورهای شرکت کننده است و نقطه شروع فعالیت‌های طب نظامی خواهد بود که نتایج آن در پایان اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

رییس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: پرستاران و پزشکان ما در طول جنگ در کنار رزمندگان حضور داشتند و با خطرات شیمیایی نیز روبرو بودند.

وی با بیان اینکه ما برای تاسیس یک بیمارستان مستقل در حوزه طب نظامی آمادگی داریم، گفت: ایران آمادگی تبادل اطلاعات بین دانش آموختگان و پروفسورها را دارد.

سردار عراقی در پایان تاکید کرد: توسعه بیمارستان‌های نظامی برای خدمت‌رسانی به مردم بسیار مهم است و ایران آمادگی دارد که تجربه خود در حوزه دفاع مقدس را به دیگر کشورها منتقل کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان