در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین مطرح شد:

هرج و مرج در حاشیه بازار گل محلاتی/ اینجا قلیان دست مردم می‌دهند!

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه گفت: با وجود مکاتباب متعدد با شهرداری منطقه و اتاق اصناف، هرج و مرج در حاشیه بازار گل محلاتی شدت یافته به نحوی که گزارشات از ایجاد آلاچیق‌هایی خبر می دهد که در آن قلیان به دست مردم می‌دهند.

هرج و مرج در حاشیه بازار گل محلاتی/ اینجا قلیان دست مردم می‌دهند!

اقتصادآنلاین - سپیده قاسمی؛ اکبر شاهرخی در گفت و گو با خبرنگار بیان اینکه هر غرفه در خارج از بازار گل محلاتی 5 تا 10 میلیون اجاره داده می شود، اظهار کرد: این درحالی است که زمین های اطراف کاربری کشاورزی دارند و نباید از آن ها استفاده تجاری شود.

وی یادآور شد: تغییر کاربری زمین های کشاورزی خلاف قانون است و مالکان آن ها اجازه اجاره برای ایجادغرفه ندارند.

شاهرخی با تاکید بر اینکه پیاده روهای اطراف بازار نیز در اشتغال افراد سودجو قرار گرفته است، افزود: در نتیجه کوتاهی شهرداری منطقه علاوه بر تغییر کاربری زمین های کشاورزی، پیاده روها نیز مسدود شده و تردد با مشکل روبه رو است.

به گفته وی، شکایت متعددی از فروشندگان مجاز بازرچه گل محلاتی درباره تداخل صنفی به اتحادیه رسیده است اما، پیگیری های انجام شده از شهرداری منطقه مربوطه نتیجه ای در بر نداشته است.

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه اظهار کرد: در حال حاضر غرفه های خارج از بازار گل محلاتی از انشعاب های غیرمجاز آب و برق استفاده و هیچ یک مالیات پرداخت نمی کنند.

شاهرخی در پایان بیشترین هرج و مرج در حاشیه بازار گل محلاتی را مربوط به خیابان گلشناس و مسئولیت ساماندهی آن را بر گردن شهرداری منطقه 14 دانست.

لینک کپی شد
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان