بندپی: روابط عمومی‌ها نسبت به سایر حوزه‌ها وظایف سنگین‌تری دارند

سرپرست وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مهم ترین استراتژی ها و وظایف روابط عمومی ها را تشریح کرد.

بندپی: روابط عمومی‌ها نسبت به سایر حوزه‌ها وظایف سنگین‌تری دارند

به گزارش اقتصاد آنلاین ، انوشیروان محسنی بند پی امروز یکشنبه ٢٢ مهر در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های تابعه که در محل این وزارتخانه برگزار شد گفت : ارتباط موثر مدیران ارشد دستگاه ها  با بدنه کارشناسی ، برقراری ارتباط مدیران ارشد با مردم و بیان و انتقال مشکلات مردم از مهم ترین وظایف روابط عمومی ها به شمار می رود.

وی ادامه داد : روابط عمومی ها نسبت به سایر حوزه ها وظایف سنگین تری دارند و نباید نقش حساس و استراتژیک خود را در ایجاد امید و نشاط در جامعه و مجموعه خود دست کم بگیرند .

محسنی بندپی ، جزیره ای کار کردن در روابط عمومی ها  را اسیب را دانست و افزود : هم افزایی درروابط عمومی ها نتایج مطلوبی به دنبال دارد .

سرپرست وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی با اشاره به فرمایشات و رویکردهای مقام معظم رهبری در بحث اطلاع رسانی و تاکید رئیس جمهور برای رفتن به میان مردم از روابط عمومی های حاضر در این نشست خواست که این امور را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند .

محسنی بندپی اشاره کرد : در وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی به دلیل گستردگی حیطه فعالیت و پراکندگی فضایی ، برای روابط عمومی ها و  ایجاد وحدت رویه عرصه مشکلی است .

وی تصریح کرد : در شرایط جنگ روانی بی سابقه امریکا علیه ایران لازم است با تاسی از مقام معظم رهبری ، در برابر انتقادات و اعتراضات مردمی پاسخگو باشیم و سعه صدر داشته باشیم .

سرپرست وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برلزوم ایجاد انگیزه در مدیران ارشد هر دستگاه ،  مقابله با سیاه نمایی های داخلی علیه اقدامات دولت ، برقراری پیوند میان دولت و وزارتخانه با مردم ، برقراری پیوند میان مدیران ارشد و بدنه کارکنان ، مقابله با اسیب جزیره ای عمل کردن در سازمان ها و شرکت ها و همچنین لزوم ارائه اقدامات وزارتخانه و دولت به مردم نظیر وام های

عظیم اشتغال و ... در قالب گزارش عملکرد و ...به واسطه روابط عمومی ها تاکید کرد.

محسنی بندپی با تشریح اقدامات انجام شده در بخش های مختلف وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی از اقدامات انجام شده در مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی قدردانی کرد .

گفتنی است روزبه کردونی مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی نیز در این نشست سیاست های کلی و منسجم روابط عمومی های وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی دستگاه های تابعه را تشریح کرد ومحسنی بندپی به سوالات تخصصی حاضران پاسخ گفت .

لینک کپی شد
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر