در طرح رضایتسنجی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای نیمه اول سال جاری، گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل موفق شد با اختلاف قابل ملاحظهای نسبت به دیگر شرکتهای FCP، بالاترین نمره رضایت کاربران را جلب کند.
بر اساس نتایج این نظرسنجی رگولاتوری که میزان رضایت کاربران از اپراتورهای اینترنت پرسرعت ثابت را در 6 ماهه اول سال 1397 نشان میدهد، شاتل موفق شده است در گروه دارندگان پروانه FCP بیشترین میزان رضایت کاربران را در میان تمامی اپراتورها، به خود اختصاص دهد.
این طرح توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دورههای مختلف زمانی برای سنجش میزان رضایت کاربران از خدمات حوزه اینترنت و دیجیتال برگزار میشود و در آن کاربران طی یک نظرسنجی، عملکرد و کیفیت خدمات اپراتورهای ارائه کننده اینترنت پرسرعت، اینترنت بیسیم ثابت و ارتباطات ماهوارهای را مورد ارزیابی قرار میدهند.

گفتنیست شاتل افزون بر این که در دورههای مختلف برگزاری این نظرسنجی موفق به دریافت بالاترین نمره شده است و تاکنون برای پنج دوره متوالی عنوان محبوبترین برند اینترنت پرسرعت را نیز در میان کاربران این سرویس به خود اختصاص داده است. این در حالیست که شاتل بزرگترین سرویسدهندههای اینترنت ثابت در کشور، پس از شرکت مخابرات ایران است.