حذف رنو ساندرو و دانگ فنگ H۳۰ از جدیدترین رده‌ بندی کیفی خودروهای داخلی

بر اساس تقسیم بندی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، سطح کیفی خودروها از یک تا پنج ستاره تقسیم ‌بندی شده که هیچ کدام از خودروهای تولید شده در کشور شرایط لازم برای کسب پنج ستاره را نداشته‌ اند

حذف رنو ساندرو و دانگ فنگ H30 از جدیدترین رده‌ بندی کیفی خودروهای داخلی

بر اساس تقسیم بندی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، سطح کیفی خودروها از یک تا پنج ستاره تقسیم ‌بندی شده که هیچ کدام از خودروهای تولید شده در کشور شرایط لازم برای کسب پنج ستاره را نداشته‌ اند.
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران هر ماهه کیفیت خودرو های در حال تولید خودروسازان داخلی را ارزیابی کرده و گزارش رده‌ بندی کیفی این محصولات را تهیه می‌کند. براساس جدید ترین گزارش منتشر شده از ارزیابی کیفی خودروهای سواری تولیدی در شهریور ماه کیفیت خودرو های تولید داخل در آخرین ماه تابستان نیز به حداکثرِ سطح ممکن نرسیده و با کیفیت ترین خودروها چهار ستاره از پنج ستاره را دریافت کرده اند. کیفیت خودروبراین اساس در گروه خودروهای با سطح قیمتی کمتر از 25 میلیون تومان، تمام خودروهای قرار گرفته در این گروه شامل سایپا 132، سایپا 131 و سایپا 111 دو ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌ اند.
در گروه خودروهای با سطح قیمتی 25 تا 50 میلیون تومان نیز، خودروهای پژو 207 اتوماتیک، تندر 90 پلاس اتوماتیک، تندر 90 پلاس، پژو 207 و پارس تندر چهار ستاره کیفی را کسب کرده ‌اند.
خودروهای تندر 90، رانا، برلیانس H230، دنا پلاس، پژو 206 صندوق‌دار و پژو 206 دارای سه ستاره کیفی هستند. باقی خودروهای قرار گرفته در این گروه شامل نیو ام‌ وی ‌ام 315، دنا، پژو پارس، پژو 405، سورن، سمند، ساینا، تیبا هاچ‌ بک و تیبا نیز دو ستاره کیفی کسب کرده‌ اند.در گروه خودروهای با سطح قیمتی 50 تا 75 میلیون تومان، خودروی B30 چهار ستاره کیفی را کسب کرده است. چانگان CS35، آریزو 5، ام‌ وی‌ ام X22 و برلیانس H330 اتوماتیک نیز دارای سه ستاره کیفی هستند. لیفان X60اتوماتیک نیز دو ستاره کیفی کسب کرده است.در گروه خودروهای با سطح قیمتی 75 تا 100 میلیون تومان، خودروهای هیوندای اکسنت، سراتو، هیوندای I20 و هاوال H2 نیز دارای چهار ستاره کیفی هستند. خودروهای هایما S7 اتوماتیک، تیگو 5 و جک S5 نیز سه ستاره و نیو ام‌ وی ‌ام X33S دو ستاره کیفی را کسب کرده است.
در گروه خودروهای با سطح قیمتی بیش از 100 میلیون تومان نیز سه خودروی پژو 2008، نیومزدا 3 و سوزوکی گراند ویتارا دارای چهار ستاره کیفی هستند. نکته جالب در خصوص این گزارش آنکه در پی عدم تولید رنو ساندرو و دانگ فنگ H30، اثری از نام این دو خودرو در جداول ارزیابی کیفی شهریورماه دیده نمی شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان