نکاتی که قبل از تعمیر لباسشویی آبسال باید بدانید!

نقش کلیدی ماشین لباسشویی در راحت‌تر کردن کارهای خانه و سرو سامان دادن به لباس‌های شسته نشده جمع شده در طول هفته انکار ناپذیر است و برای استفاده از آن باید نهایت دقت را به خرج بدهید.

نکاتی که قبل از تعمیر لباسشویی آبسال باید بدانید!

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، هر چند باید پذیرفت که این وسیله الکترونیکی هر چند وقت یک بار دچار مشکلاتی می‌شود و برای برطرف کردن آن‌ها باید خدمات تعمیر لباسشویی آبسال را دریافت کنید.

اما حل تمام مشکلات لباسشویی نیاز به دستان توانمند تعمیرکاران تک ریپیر ندارند و گاه با نگاهی گذرا و صرف زمانی کوتاه می‌توانید شخصاً آن‌ها را برطرف کنید.

اگر ماشین لباسشویی صدای عجیب و ناهنجاری هنگام شستشوی لباس‌ها تولید می‌کند و آرامش را از خانه شما گرفته، بهتر است وضعیت قرارگیری آن را روی زمین چک کرده و پایه‌های دستگاه را تراز کنید؛ زیرا سر و صدای مداوم لباسشویی می‌تواند به دلیل صاف نبودن محل قرارگیری آن رخ داده باشد.

اما در صورتی که گاه ماشین لباسشویی هنگام شستشو سر و صدا دارد و گاه در سکوتی وصف ناشدنی کارش را انجام می‌دهد! باید میزان لباس‌هایی که قصد شستشوی آن‌ها را دارید برای هر بار شستشو تنظیم کنید، زیرا سر و صدای بی‌حد و اندازه لباسشویی مربوط به ساعاتی است که حجم لباس‌ها بیش از حد ظرفیت آن است و دستگاه برای شستن تک تک آن‌ها به سختی کار می‌کند.

از دیگر مشکلاتی که تنها به استفاده نادرست کاربران از لباسشویی مرتبط است و ارتباطی به خرابی قطعات آن ندارد می‌توان به سرازیر شدن کف از اطراف درب دستگاه اشاره کرد. این کف‌ها تنها به این دلیل از لباسشویی خارج می‌شوند که پودر شوینده استفاده شده به درستی انتخاب نشده یا حجم پودر ریخته شده درون ماشین لباسشویی بیش از حد اندازه است و دیگ لبریز از کف شده و اضافه‌های آن از اطراف درب خارج می‌شود؛ بنابراین در انتخاب نوع پودر وسواس بیشتری داشته باشید تا با این مشکل ساده که در وهله اول نگران کننده به نظر می‌رسد مواجه نشوید.

نمایندگی مجاز و تعمیر لباسشویی پاکشوما

لباسشویی پاکشوما به واسطه این که نسبت به سایر وسایل الکترونیکی در خانه بیشتر استفاده می‌شود، بنابراین درخواستی که برای تعمیرات آن از طرف کاربران ثبت می‌شود نیز بیشتر خواهد بود؛ اما در این میان یک مشکل بزرگ وجود دارد که کاربران توجه کمی به آن نشان می‌دهند و در نهایت باید ضرر و زیان‌های ناشی از بی‌توجهی خود را با خرید یک لباسشویی نو بپردازند!

برخی از افراد بدون این که از خدمات نمایندگی مجاز استفاده کرده باشند، مبنا را بر این قرار می‌دهند که خدمات ارائه شده توسط این مرکز در رده گران قیمت‌ترین‌ها قرار دارد و بهتر است از تعمیرکاری که به آن‌ها نزدیک‌تر بوده و چند باری کار آن را دیده‌اند کمک بگیرند!

این افراد قبل از این که شماره تعمیرکار را گرفته و وی را برای تعمیر لباسشویی پاکشوما به منزلشان دعوت کنند، یک لحظه به این فکر نمی‌کنند که آیا وی از عهده انجام تعمیرات این دستگاه متفاوت بر خواهد آمد؟ یا این که قطعات استفاده شده از چه نوعی هستند و جنس آن‌ها برای استفاده مناسب است یا خیر؟

به همین دلیل لباسشویی که زخمش توسط یک پزشک نامعتبر التیام پیدا کرده و از قطعات نامناسب برای تعمیر آن استفاده شده، پس از مدت زمان کوتاهی چشم از جهان فرو می‌بندد و ترجیح می‌دهد برای همیشه خاموش باقی بماند.

 بنابراین اگر نمی‌خواهید ماشین لباسشویی به سرنوشتی دچار شود که غیرقابل تغییر است، بهتر است به تعمیرکارانی اعتماد کنید که در این زمینه سال‌ها تجربه و تخصص دارند و از سوی نمایندگی مجاز اعزام می‌شوند.

تعمیر لباسشویی ایندزیت را به متخصص آن بسپارید

ماشین لباسشویی از جمله لوازم خانگی گران قیمت است که خانواده‌ها هنگام خرید آن به استفاده چندین و چند ساله از دستگاه فکر می‌کنند و تصور این که لباسشویی زیبا و جذابی که خریداری شده سال بعد در خانه حضور نداشته باشد برای همگان مشکل است!

بنابراین به محض این که کوچک‌ترین مشکل در عملکرد دستگاه رخ می‌دهد کاربران دستپاچه شده و گاه شخصاً دست به تعمیراتی می‌زنند که هیچ تجربه و تخصصی در آن ندارند و گاه تعمیر لباسشویی ایندزیت را به اولین شماره‌ای که تحت عنوان تعمیرگاه در اینترنت، روزنامه و... پیدا می‌کنند می‌سپارند! غافل از این که این عمل مشکل کوچک اولیه را به یک ایراد بزرگ تبدیل می‌کند که برطرف کردن آن حتی برخی از مواقع از عهده متخصصین این امر نیز بر نمی‌آید!

به همین دلیل تعمیرکاران نمایندگی پس از نصب و راه اندازی دستگاه شماره تماسی در اختیار کاربران قرار داده و توصیه می‌کنند تا در حفظ و نگهداری آن کوشا باشند؛ زیرا به محض رخ دادن هر مشکل می‌توانند با شماره‌های ارائه شده تماس گرفته و از راهنمایی کارشناسان فنی این مرکز بهره‌مند شوند.

 همچنین با توجه به این که کلیه خدمات توسط «تک ریپیر» در محل مشتری و با گارانتی معتبر ارائه می‌شود، نگرانی کاربران درباره نحوه عملکرد دستگاه پس از اتمام فرآیند عیب یابی و تعمیر لباسشویی برطرف شده و با خیال راحت می‌توانند از آن استفاده کنند.

«تک ریپیر» شعب گوناگونی را در مناطق مختلف پایتخت راه اندازی کرده تا مشتریانی که در نواحی متفاوت تهران ساکن هستند در اسرع وقت بتوانند خدمات مورد نظرشان را دریافت کنند. جهت دریافت خدمات تعمیرات لباسشویی و برخورداری از مشاوره رایگان متخصصین این مرکز کافی است با شماره‌های 22737566 و 88592615 و 55810742 و 44287993 و 77166615 تماس حاصل کنید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان