حاشیه‌های دیدار پرسپولیس و الریان؛

مافیا شدن قلعه نویی و اعتراض به گرانی قیمت بلیت ها

تماشاگران حاضر در ورزشگاه علیه سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی شعار داده و او را مافیای فوتبال ایران خواندند.

مافیا شدن قلعه نویی و اعتراض به گرانی قیمت بلیت ها

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و الریان قطر از هفته چهارم دور برگشت لیگ قهرمانان در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. حاشیه‌های قبل از این دیدار را خواهید خواند:

* هواداران پرسپولیس علیه سرمربی تراکتورسازی شعار داده و قلعه‌نویی را مافیای فوتبال ایران خواندند؛ آنها منصوریان را هم بی‌نصیب نگذاشته و علیه او و بازیکنانش شعار دادند.

* هواداران پرسپولیس به شدت به گرانی بلیت‌های بازی معترض بودند و اعتقاد داشتند باشگاه پرسپولیس باید تمهدیداتی می‌اندیشید تا تماشاگران بتوانند بدون پرداخت هزینه، بازی را از نزدیک تماشا کنند.

* هواداران پرسپولیس که قهرمانی تیمشان را تمام شده می‌دانند، در ورزشگاه سرود قهرمانی سر داده و جشن گرفته بودند.

* برخورد بد برخی عوامل انتظامی با عکاسان و خبرنگاران باعث شد تا درگیری لفظی بین اصحاب رسانه و عوامل نیروی انتظامی به وجود بیاید.

* با اینکه بازیکنان الریان قطر روز گذشته در زمین شماره یک آزادی تمرین کرده بودند، اما مسئولین این تیم سه ساعت زودتر از بازی مجدداً به ورزشگاه آمده و از رختکن و زمین چمن بازدید کردند.

* رامین رضاییان از سوی تماشاگران مورد تشویق قرار گرفت و آنها خواستار بازگشت او به پرسپولیس بودند. هواداران از برانکو خواستند تا رضاییان را دوباره به پرسپولیس برگرداند.

* سید جلال حسینی، مهدی طارمی و سروش رفیعی بیشتر از دیگر بازیکنان مورد تشویق هواداران قرار گرفتند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر