نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

قوه قضاییه با متخلفان اقتصادی کشور به شدت برخورد کند

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: قوه قضاییه با متخلفان اقتصادی کشور به شدت برخورد کند و این خواسته مردم است.

قوه قضاییه با متخلفان اقتصادی کشور به شدت برخورد کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم شامگاه دیروز دوشنبه در جمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: همه مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس و دیگر نهادها باید برای حل مشکلات مختلف مردم تلاش کنند.

وی با بیان اینکه مشکل اشتغال دغدغه های زیادی برای خانواده ها ایجاد کرده است، ادامه داد: مشکلات مردم به اقتصاد کشور گره خورده و باید فکری برای آنها شود و مسئولان به صورت جدی و عملی وارد کار شده و مشکلات را حل کنند.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به احتکار مواد غذایی و کالاهای مورد نیاز مردم گفت: دستگاه قضایی به شدت با محتکران برخورد کند. بدون شک اعمال قانون با مفاسد اقتصادی بازتاب بسیار خوبی در بین مردم دارد.

آل هاشم با بیان اینکه باید در واگذاری واحدهای صنعتی و تولیدی به بخش خصوصی دقت کرد، ادامه داد: رسیدگی به مشکلات صنفی از دیگر خواسته های مردم  و اقشار مختلف مردم است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر ظرفیت های مختلف اقتصادی و صنعتی استان گفت: باید از این پتانسیل ها در جهت توسعه استان و شهرستان های مختلف استفاده کرد.

وی با تاکید بر ضرورت تدوین برنامه های عملیاتی برای رفع مشکلات اقتصادی مردم گفت: این مشکلات اقشار ضعیف جامعه را در تنگنا قرار داده است و برای حل مشکلات اقتصادی کشور باید جهادی کار کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان