ماهان شبکه ایرانیان

​برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد شهید در ۵ استان کشور

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در استان‌های کرمان، قزوین، مازندران، خوزستان و لرستان خبر داد.

​برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد شهید در 5 استان کشور

به گزارش ایسنا، غلامرضا طائبی با اشاره به برگزاری کمیسیون پزشکی حق پرستاری والدین شهدا توضیح داد: این کمیسیون در تاریخ 19 و 20 مهرماه 1397 با حضور معاون بهداشت و درمان استان برگزار شد که تعداد 750 فقره پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت.


وی افزود: کمیسیون پزشکی تعیین درصد استان قزوین نیز در تاریخ 19 مهرماه 1397 با حضور 7 متخصص، 1 دبیر و 2 کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد و تعداد 210 نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی، توسط متخصصین مربوطه ویزیت شدند.


مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد استان مازندران توضیح داد: کمیسیون پزشکی تعیین درصد استان مازندران در تاریخ 19 مهرماه 1397 با حضور 8 نفر از متخصصین، یک نفر دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد و تعداد 195 نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی، توسط متخصصین مربوطه ویزیت شدند.


وی ادامه داد: کمیسیون پزشکی تعیین درصد استان خوزستان در شهرستان اهواز در تاریخ 19 و 20 مهرماه 1397 با حضور 7 نفر از متخصصین، یک دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد و تعداد 395 نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی، توسط متخصصین مربوطه ویزیت شدند.


طائبی همچنین با اشاره به برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد و حق پرستاری والدین شهدا در تاریخ 19 و 20 مهرماه 1397 در استان لرستان خاطرنشان کرد: کمیسیون پزشکی تعیین درصد با حضور 7 نفر از متخصصین، یک دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد و متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی، توسط متخصصین مربوطه ویزیت شدند، ضمناً تعداد 401 فقره پرونده مربوط به‌حق پرستاری والدین شهدا نیز مورد رسیدگی و بررسی قرار گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان