ماهان شبکه ایرانیان

مراسم بزرگداشت شهدای لشکر ۲۵ کربلا برگزار شد

به همت بسیج دانشجویی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، مراسم بزرگداشت شهدای لشگر ۲۵ کربلا در تالار خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

مراسم بزرگداشت شهدای لشکر 25 کربلا برگزار شد

به گزارش ایسنا، دکتر هزارجریبی، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه در این مراسم به اهمیت چنین جلساتی که در آن مسائل روز جامعه و پیوند آن با فرهنگ ایثار و شهادت مطرح می شود، اشاره کرد.

در ادامه،حجت‌الاسلام والمسلمین نامدار، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، دانشجویان را از جمله فرماندهان جنگ نرم خوانده و آنها را به حضور دائمی در چنین جلساتی فراخواندند.

سردار محمد باقرزاده، مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح هم در این مراسم به لزوم اهتمام ورزیدن به مسائل نظام، انقلاب و اسلام اشاره کرد و گفت: رسالت دانشگاه و دانشجو در پیشبرد کشور، نیاز به عاقبت اندیشی (آخرت اندیشی) دارد.

وی افزود: یکی از راه‌های عاقبت‌اندیشی درست را تفکر صحیح نسبت به عمر معرفی کرد و افزود: باید با بهره‌گیری از معارف اسلامی، عاقلانه فکر و عاشقانه عمل کنیم.

سردار باقرزاده با اشاره به بند 28 برنامه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، مهمترین راهبرد دانشگاه های حوزه علوم کشاورزی و منابع طبیعی را صیانت از انفال مسلمین دانست.

در پایان این مراسم از خانواده شهید حسینی تقدیر به عمل آمد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان