مقایسه هواوی میت ۲۰ با پرچمدارهای اندرویدی دیگر

هواوی حتی قبل از معرفی سری میت ۲۰ نیز چندین بار رقبا را به چالش کشیده بود و حالا با رونمایی از این پرچمدارها مشخص شده که ادعاهای این کمپانی چندان هم بی راه نبوده است.

مقایسه هواوی میت 20 با پرچمدارهای اندرویدی دیگر

هواوی حتی قبل از معرفی سری میت 20 نیز چندین بار رقبا را به چالش کشیده بود و حالا با رونمایی از این پرچمدارها مشخص شده که ادعاهای این کمپانی چندان هم بی راه نبوده است.

سری میت 20 از یک سو به نخستین چیپست 7 نانومتری موبایل مجهز شده اند که هشت هسته قدرتمند آن برای بهینه سازی مصرف انرژی با حداکثر فرکانس های مختلف کار می کنند. معماری 7 نانومتری نیز سرعت انتقال و پردازش و همچنین مصرف انرژی را 40 درصد کاهش داده است. شارژ بی سیم، باتری قدرتمند، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و قابلیت شناسایی چهره سه بعدی (میت 20 پرو) از دیگر ویژگی های محصولات جدید هواوی است.

گرچه تا زمان مشخص شدن بازخورد کاربران از میت 20 و میت 20 پرو، نمی توان درباره آنها با اطمینان اظهار نظر کرد اما روی کاغذ پرچمدارهای دیگر برای کنار زدن این موبایل ها کار بسیار سختی پیش رو دارند. در ادامه می توانید جدول مقایسه میت 20 با موبایل های پیکسل 3 ایکس ال، آیفون XS Max، گلکسی اس 9 پلاس، گلکسی نوت 9 و ال‌جی وی40 را مشاهده کنید.مقایسه میت 20

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان