کارت حافظه نانو که در مراسم امروز هواوی معرفی شد چیست؟

طی کنفرانسی که امروز در شهر لندن برگزار شد، هواوی علاوه بر اسمارت فون های میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو از جایگزین مخصوص خود برای کارت های حافظه مایکرو SD هم رونمایی کرد

کارت حافظه نانو که در مراسم امروز هواوی معرفی شد چیست؟

طی کنفرانسی که امروز در شهر لندن برگزار شد، هواوی علاوه بر اسمارت فون های میت 20 و میت 20 پرو از جایگزین مخصوص خود برای کارت های حافظه مایکرو SD هم رونمایی کرد. ابداع تازه هواوی Nano Memory Card (یا کارت حافظه نانو) نامیده می شود و همان میزان از ظرفیت کارت های مایکرو SD را در ابعادی کوچک تر ارائه می دهد. در واقع این کارت ها ابعاد و اندازه ای مشابه سیم کارت های نانو دارند و می توان از آنها در درگاه دوگانه سیم کارت در میت 20 استفاده کرد.

هنوز این کارت های حافظه به دست عموم نرسیده اند اما به گفته هواوی، کارت حافظه نانو برای نخستین بار توسط این کمپانی تولید شده و حدوداً 45 درصد از کارت های مایکرو SD رایج کوچک تر است. هواوی در کنفرانس خود به این نکته اشاره کرد که کارت های مایکرو SD برای 15 سال در حال استفاده بوده اند اما کارت های حافظه نانو کاملاً جدید هستند و همان قابلیت ها را فرمی کم جثه تر ارائه می دهند.

کارت حافظه نانو هواوی

یکی از سوالاتی که احتمالاً ذهن شما را هم به خود درگیر کرده، بیشینه ظرفیت این کارت های حافظه است. در مراسم هواوی شاهد نمایشی از یک کارت حافظه نانو 256 گیگابایتی بودیم اما مشخص نیست که ظرفیت بیشتر هم در این ابعاد امکان پذیر خواهد بود یا خیر.

از نظر تاریخ عرضه هم هنوز جزییات مربوط به خرده فروشی کارت های حافظه نانو اعلام نشده است اما در خبرها می شنویم که سایر کمپانی های سازنده تجهیزات جانبی حافظه هم به احتمالاً به تولید آنها خواهند پرداخت. در حال حاضر موبایل های هواوی میت 20 و هواوی میت 20 پرو تنها دیوایس های سازگار با این تکنولوژی هستند و بنابراین فراگیری کارت های حافظه نانو چندان سریع نخواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان