مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان خبر داد

جلوگیری از قاچاق ۳ محموله کالای داخلی در سیستان و بلوچستان /کشف ۳ محموله قاچاق کالای داخلی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان از توقیف ۳ محموله کالای داخلی در حال قاچاق به خارج از کشور توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و تشکیل پرونده برای متخلفان خبر داد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حیدر میرزایی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان از توقیف 3 محموله کالای داخلی در حال قاچاق به خارج از کشور توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و تشکیل پرونده برای متخلفان خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان از کشف 3 محموله قاچاق کالای داخلی خبر داد و گفت: 197 تن رب گوجه فرنگی که متخلفان قصد خروج آن به وسیله 8 دستگاه تریلی از منطقه مرزی میلک در پوشش مواد لبنی به کشور افغانستان را داشتند؛ توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) استان شناسایی و توقیف شد که این پرونده در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان زابل در دست رسیدگی است.

وی افزود: همچنین محموله‌های 24 تن مرغ منجمد و 24 تن روغن نیز در حال خروج از کشور به صورت غیرقانونی از یک دستگاه خودرو کانیتنر در مرز شرقی کشور در سیستان شناسایی و با دستگیری متهم این پرونده نیز در تعزیرات حکومتی زابل رسیدگی می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان