مهر گزارش می‌دهد؛

صادق عبداللهی به سوی خانه ابدی بدرقه شد/ مردی که لبخند می‌زد

پیکر صادق عبداللهی نویسنده پیشکسوت رادیو امروز چهارشنبه ۲۵ مهرماه با حضور هنرمندان و مدیران رادیو به سمت بهشت زهرا(س) تشییع شد.

صادق عبداللهی به سوی خانه ابدی بدرقه شد/ مردی که لبخند می‌زد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشییع پیکر صادق عبداللهی نویسنده پیشکسوت رادیو صبح امروز چهارشنبه 25 مهرماه با حضور هنرمندان رادیو از مقابل مسجد بلال صداوسیما برگزار شد.

جمعی از مدیران و فعالان رادیو چون حمید شاه آبادی معاون صدا و محمدجعفر محمدزاده مدیر رادیو ایران، علیرضا افتخاری، سعید توکل، علیرضا جاویدنیا، عباس محبی، منوچهر والی زاده و مجید زین العابدین مدیر شبکه یک، محمد احسانی مدیر شبکه نسیم در این مراسم حضور داشتند.

سعید توکلی گوینده رادیو اجرای این مراسم را برعهده داشت که در ابتدا گفت: ویژگی مهم صادق عبداللهی لبخند و روحیه شاد او بود. امیدوارم دیگر شاهد از دست دادن هنرمندان خود نباشیم.

وی در این مراسم یادآور شد که چند ماه پیش برای صادق عبداللهی مراسم تجلیل برگزار شد و اظهار امیدواری کرد که قبل از درگذشت همه هنرمندان به یادشان باشیم.

منوچهر والی زاده در ادامه این مراسم پشت تریبون قرار گرفت و گفت: خدمت همه تسلیت عرض می کنم. من حدود 50 سال با صادق عبداللهی رفاقت داشتم و زمانی او را از دست دادم که هنوز آنقدری از زمان درگذشت حسین عرفانیان نگذشته است.

وی ادامه داد: عبداللهی به کارش ایمان داشت و صادق بود. ما سال ها با هم در برنامه های رادیویی و رادیو پیام کار کردیم و من نمی دانم از هفته دیگر می توانم به فعالیت در رادیو پیام ادامه دهم یا خیر.

والی زاده عنوان کرد: من دیروز تا رسیدم بیمارستان دیدم از طرف معاونت صدا آمدند و همه برنامه ها را هماهنگ کردند و دستشان درد نکند که به فکر هنرمندان هستند.

این گوینده و دوبلور با اشاره به همکاری عبداللهی با برنامه «جمعه ایرانی» اظهار کرد: عبداللهی سال ها با سعید توکل تهیه کننده همکاری کرد و او یا فرهنگ جولایی باید درباره این هنرمند صحبت کنند.

در ادامه مراسم محمدجعفر محمدزاده مدیر رادیو ایران درباره عبداللهی تصریح کرد: صادق عبداللهی تا هفته پیش به طور منظم در جلسات نویسندگی برنامه ها شرکت می کرد و حالش خوب بود.

وی ادامه داد: او دردمند بود و غصه های مردم را می شناخت و تلاش می کرد به جای اینکه این غصه ها تبدیل به عقده شود آنها را با قلمش رفع کند.

مدی رادیو ایران اظهار کرد: زمانیکه از او تجلیل شد نگاه ساده ای به دنیا داشت. او مسئول نویسندگان برنامه «صبح جمعه با شما» بود و متاسفیم که چنین هنرمندی را از دست دادیم.

این گزارش تکمیل می شود...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان