نخستین کالبدشکافی گوگل پیکسل ۳ اکس ال، نمایشگر ساخت سامسونگ را نشان می‌دهد

احتمالاً برایتان جالب باشد که بنابر نخستین کالبدشکافی موبایل پیکسل ۳ اکس ال توسط گروه آی فیکس ایت، پرچمدار گوگل این بار توسط سامسونگ ساخته شده است

نخستین کالبدشکافی گوگل پیکسل 3 اکس ال، نمایشگر ساخت سامسونگ را نشان می‌دهد

احتمالاً برایتان جالب باشد که بنابر نخستین کالبدشکافی موبایل پیکسل 3 اکس ال توسط گروه آی فیکس ایت، پرچمدار گوگل این بار توسط سامسونگ ساخته شده است. نمایشگر اولد ال جی در پیکسل 2 اکس ال مشکلاتی فراوان برای کاربران آفرید و به نظر می رسد که گوگل این بار تصمیم به همکاری با تامین کنندگان جدید گرفته. نخستین آزمایش نمایشگر نشان می دهد که پنل به خوبی کالیبره شده و با کمترین میزان بازتاب نور در میان رقبا، وضوح بسیار خوبی زیر نور خورشید دارد. این پنل ضمناً از HDR یا دامنه داینامیک بالا پشتیبانی می کند و به همین خاطر می توانید هر محتوایی که سرویس هایی نظیر نت فلیکس ارائه می کنند را با بالاترین کیفیت روی آن مشاهده کنید.

کالبدشکافی گوگل پیکسل 3 اکس ال

نکته دیگری که در کالبدشکافی آی فیکس ایت توجه را به خود جلب می کند، تعمیرپذیری دشوار هر یک از قطعاتی است که ممکن است با مشکل مواجه شود؛ چه نمایشگر باشد و چه بدنه، چرا که برای دسترسی به نمایشگر یا بخش پشتی ترک خورده دستگاه، باید قطعات بسیاری را از یکدیگر جدا کنید. به همین خاطر است که آی فیکس ایت در نهایت نمره 4 از 10 را به تعمیرپذیری دستگاه اعطا کرده است.

دوربین اصلی دستگاه به سنسور ارتقایافته سونی IMX363 مجهز شده که یعنی همراه با الگوریتم های تازه، عملکرد بهتری نسبت به پیکسل 2 در زمینه تصویربرداری از خود نشان خواهد داد. یک موتور بازخورد فیزیکی هم از جمله قابلیت های نوظهور دستگاه است که شکلی جذاب تر و واقع گرایانه تر به ویبره‌ های نمایشگر می بخشد؛ اما به خاطر تعمیرپذیری پایین دستگاه، تعویض نمایشگر برایتان ارزان تمام نخواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان