باستانی در گفتگو با مهر:

آخرین اقدامات کمیته رصد قاچاق کالا/ وزارت نفت مانع قاچاق سوخت شود

عضو کمیته رصد قاچاق کالا در مجلس گفت: حجم قاچاق سوخت روز به روز بیشتر می‌شود که لازم است وزارت نفت فکری اساسی برای حل این مشکل روزافزون کشور کند.

آخرین اقدامات کمیته رصد قاچاق کالا/ وزارت نفت مانع قاچاق سوخت شود

سعید باستانی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین اقدامات کمیته رصد قاچاق کالا، گفت: تحقیقات ما از قاچاق پوشاک به اتمام رسید و گزارش نهایی پس از تایید کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، کمیسیون صنایع و معادن و کمیسیون حقوقی و قضایی برای رئیس مجلس شورای اسلامی و دولت ارسال شد.

وی ادامه داد: کمیته رصد قاچاق کالا پس از جمع‌بندی و تایید گزارش قاچاق پوشاک در کمیسیون سه جانبه، بررسی قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی را آغاز کرده است.

عضو کمیته رصد قاچاق کالا در مجلس تصریح کرد: در این راستا تاکنون جلساتی با حضور مسئولان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، نیروی انتظامی، اداره اطلاعات، گمرکات و مناطق آزاد برگزار کرده‌ایم و تا حصول نتایج و تهیه گزارش ادامه می‌دهیم.

باستانی با بیان اینکه با رشد شدید نرخ ارز، میزان قاچاق ورودی کاهش و قاچاق خروجی افزایش پیدا می‌کند، گفت: در شرایط فعلی و با گرانی دلار، قاچاق ارزاق عمومی چون رب و روغن، طلا، ارز و سوخت افزایش زیادی یافته است.

عضو کمیته رصد قاچاق کالا در مجلس بیان کرد: در این میان حجم قاچاق سوخت روز به روز بیشتر می‌شود که لازم است وزارت نفت فکری جدی برای حل این مشکل روزافزون کشور داشته باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان