ستایش بیلد از مانشافت:

مسیر درست همین است یواخیم!

شکست ۲-۱ تیم ملی آلمان از فرانسه که دیشب در استاد دو فرانس شهر پاریس اتفاق افتاد با اینکه ژرمن‌ها را با خطر جدی حذف شدن از لیگ ملتهای یوفا روبرو کرده ولی در آلمان با نظر مثبت هواداران و منتقدین روبرو شده است.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه‌ی آلمانی بیلد امروز با انتشار مطلبی مدعی شد که آلمان با بازی دیشب در مقابل قهرمان دنیا فرانسه نشان داد که حالا در مسیر درست حرکت می‌کند و فارغ از نتیجه‌ی بازی که شکست بود باید به یواخیم لوو گفت که این مسیر، همان مسیری است که تیم ملی بعد از بحران اخیر باید در آن حرکت کند.

بیلد در این مطلب مدعی شد اینکه آلمان از لیگ ملتهای یوفا حذف می‌شود یا می‌تواند همچنان به حضور در این رقابتها ادامه دهد، با توجه به شرایط فعلی، سوال اصلی فوتبال آلمان نیست. به اعتقاد بیلد موضوع اصلی‌ای که فوتبال این کشور باید تمام منابع خود را برای آن بسیج کند، حرکت در مسیری است که تا سال 2020 مانشافت را بار دیگر به یکی از بخت‌های قهرمانی در جام ملتهای اروپا تبدیل کند.

بیلد که مدتها بود جز مطالب انتقادی چیزی درباره‌ی یواخیم لوو منتشر نمی‌کرد مدعی شد با وجود باخت 2-1 دیشب مقابل فرانسه یواخیم لوو نشان داد که راه‌حل را پیدا کرده و دارد در مسیر درست پیش می‌رود.

بیلد نوشت بازی دادن به بازیکنانی که تشنه‌ی ثابت کردن خود هستند، بازیکنانی مثل سوله، سانه، کهرر و گنابری بهترین تصمیم لوو در این بازی بود، بازیکنانی که در میدان با حداکثر انگیزه بازی کردند و نشان دادند که تیم ملی می‌تواند برای آینده‌ی خود روی آنها حساب باز کند. بیلد معتقد است در استاد دو فرانس، انرژی مانشافت نسبت به آنچه در ماه‌های اخیر از این تیم دیده شده بود، از زمین تا آسمان متفاوت بود.

بیلد در ادامه نوشت باید خدا را شکر کرد که سرمربی تیم ملی ما آنقدر مغرور و خودبین نبود که اشتباهاتش را نپذیرد و آنها را تصحیح نکند. درحالیکه خیلی‌ها معتقد بودند او چنین کاری نخواهد کرد و قادر به پذیرش و تصحیح اشتباهاتش نخواهد بود. لوو باید با عزم راسخ و پشتکار به حرکت در همین مسیر ادامه دهد و در بازی‌های بعدی تیم ملی دوباره به سبک قدیمی‌ای که تاریخ انقضایش به پایان رسیده برنگردد. اگر این اتفاق بیفتد، شک نکنید که پیروزی‌ها برای تیم ملی آلمان دوباره به صورت اتوماتیک آغاز خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان