ست کاغذ دیواری و مبلمان، چیدانه برای خانه فاطمه انتخاب می کند!

طبق روال همیشه، "از ما بپرسید" در این مطلب نیز راهنمای یکی از مخاطبان عزیز چیدانه است. خانم فاطمه به تازگی کاغذ دیواری جدیدی برای منزلشان انتخاب کردند و در مورد ست این کاغذ دیواری با مدل و رنگ مبلمان از ما راهنمایی خواستند

طبق روال همیشه، "از ما بپرسید" در این مطلب نیز راهنمای یکی از مخاطبان عزیز چیدانه است. خانم فاطمه به تازگی کاغذ دیواری جدیدی برای منزلشان انتخاب کردند و در مورد ست این کاغذ دیواری با مدل و رنگ مبلمان از ما راهنمایی خواستند. مسلما ترکیب رنگ ها بحثی گسترده و البته متنوع در دکوراسیون داخلی است اما می توان با کمی جستجو و بررسی به یک ترکیب دلخواه رسید. من سعی کردم رنگ هایی ارائه و پیشنهاد بدهم که در سبک مدرن و کلاسیک قابل استفاده باشند. در ادامه همراه من باشید تا پیشنهادهای چیدانه برای ست کاغذ دیواری و مبلمان در خانه خانم فاطمه را بررسی نماییم.

 


ست کاغذ دیواری و مبلمان در دکوراسیون

ست کاغذ دیواری و مبلمان در دکوراسیون

تصاویر بالا کاغذ دیواری نصب شده در منزل خانم فاطمه را ناشن می دهند. اولین نکته ای که باید در ابتدای کار یادآوری کنم این است که این کاغذ دیواری به نوعی طرح و سبک کلاسیک را دارا می بشاد اما این به این معنا نیست که دکوراسیون کلی خانه حتما باید کلاسیک در نظر گرفته شود. بنابراین در مورد نوع و مدل مبلمان هم می توان از مبل های کلاسیک و هم از مبل های راحتی مدرن تر استفاده کرد. البته مبلمان چسفرفیلد هم گزینه خوبی برای این کاغذ دیواری هستند. در تصاویر زیر علاوه بر ترکیب رنگ ها می توانید به مدل مبل ها نیز توجه کرده و یکی را انتخاب نمایید. در این جا سلیقه شما حرف اول را می زند. 

ست کاغذ دیواری و مبلمان کرمی

ترکیب رنگ کاغذ دیواری با مبلمان کرمی و قهوه ای

اولین ترکیب رنگی که می توانیم برای مدل کاغذ دیواری خانه خانم فاطمه در نظر بگیریم، تنالیته های رنگی گرم مثل کرم، شیری، قهوه ای و نسکافه ای هستند. همه این رنگ ها با رنگ کاغذ دیواری هماهنگی دارند و انتخاب آن بستگی به این دارد که چقدر بخواهیم سبک دکوراسیون را به سمت سبک های لوکس ببریم. چون همه این رنگ ها در یک خانواده قرار می گیرند، برای جلوگیری از یکنواختی فضا می توانید از کوسن ها و پرده ها استفاده کرده و توسط آن ها کمی رنگ های متفاوت تر وارد فضا نمایید.

مطلب پیشنهادی : 9 راز انتخاب بهترین کاغذ دیواری!

ست کاغذ دیواری و مبلمان کرمی

ست کاغذ دیواری و مبلمان شیری در دکوراسیون

ست کاغذ دیواری و مبلمان قهوه ای در دکوراسیون

ست کاغذ دیواری و مبلمان شیری در دکوراسیون

همان طور که قبلا اشاره کردم اگر به تصاویر دقت نمایید هم مبلمان راحتی و هم مبلمان کلاسیک را می بینید. رنگ قهوه ای کمی می تواند فضا را تیره تر نشان دهد و برعکس رنگ های شیری و خانواده کرمی ها فضا را روشن تر می کنند. میزها هم می توانند به رنگ سفید انتخاب شوندو هم قهوه ای سوخته، این مورد بستگی به مبلمان دارد.

مطلب پیشنهادی : 12 رنگ مبلمان که با هر دکوراسیونی ست می شوند!

ست کاغذ دیواری و مبلمان شیری در دکوراسیون

ست کاغذ دیواری و مبلمان شیری در دکوراسیون

ست کاغذ دیواری کرمی و مبلمان سفید

ست کاغذ دیواری کرمی و مبلمان قهوه ای

ترکیب رنگ کاغذ دیواری با مبلمان سفید و طوسی

برخلاف رنگ های قبلی، رنگ های سفید و طوسی فضا را بسیار روشن تر و حتی مدرن تر می کنند. اگر از ترکیب رنگی کرم و قهوه ای خسته شده اید و به دنبال تنوع هستند می توانید از خانواده سفید و طوسی کمک بگیرید. این ترکیب رنگی هم می تواند برای یک سبک سلطنتی و کلاسیک استفاده شود و هم برای سبک های مدرن تر به کار می آید. از مزایای دیگر این رنگ ها این است که به راحتی می توانید رنگ های دیگری را با آن ها ست نمایید.

مطلب پیشنهادی : انتخاب رنگ و پارچه مبلمان در دکوراسیون منزل

ست کاغذ دیواری کرمی و مبلمان سفید

ست کاغذ دیواری و مبلمان طوسی

ست کاغذ دیواری و مبلمان طوسی

ست کاغذ دیواری و مبلمان طوسی

ست کاغذ دیواری و مبلمان طوسی

ست کاغذ دیواری و مبلمان سفید

ترکیب رنگ های خاص کاغذ دیواری و مبلمان

ترکیب رنگ کاغذ دیواری کرمی با مبل آبی

به غیر از دو دسته رنگ گفته شده، که معمولا مرسوم تر هستند، رنگ های خاصی نیز برای ترکیب با این کاغذ دیواری وجود دارند. یکی از آن ها رنگ آبی است. به نظر من ترکیب کرمی و آبی نیلی یا سورمه ای می تواند دکوراسیون را بسیار خاص کند. البته رنگ های آبی روشن نیز در نمونه های زیر دیده می شوند که استفاده از آن ها و ست کردنشان با سایر وسایل کمی دشوارتر خواهد بود. مدل مبلمان هم در این ترکیب رنگی هم می تواند سلطنتی و هم مدل های مدرن تر و چسترفیلد انتخاب شود. 

مطلب پیشنهادی : چگونه رنگ مبلمان، فرش و پرده را ست کنیم؟

ست کاغذ دیواری و مبلمان در دکوراسیون

ست کاغذ دیواری و مبلمان در دکوراسیون

ست کاغذ دیواری و مبلمان آبی در دکوراسیون

ست کاغذ دیواری و مبلمان آبی در دکوراسیون

ست کاغذ دیواری و مبلمان آبی در دکوراسیون

ترکیب رنگ کرمی و زرشکی

زرشکی یک رنگ بسیار خاص محسوب می شود که سبک دکوراسیون را بسیار سلطنتی و کلاسیک می کند. اما یک ترکیب رنگی، یک ترکیب همیشگی است که هیچ گاه هم از مد نمی افتد. اگر دوست دارید که یک دکوراسیون پر زرق و برق و جملاتی داشته باشید این ترکیب رنگی برایتان ایده آل خواهد بود. البته بهتر است در هنگام انتخاب هرکدام از این رنگ ها، فضای سالن پذیرایی و ابعاد آن را نیز در نظر بگیرید. رنگ های تیره تر فضایتان را کوچک تر و دلگیرتر نشان می دهند. 

مطلب پیشنهادی : انتخاب رنگ، مبلمان و گل و گیاه در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

ست کاغذ دیواری و مبلمان زرشکی در دکوراسیون

ست کاغذ دیواری و مبلمان زرشکی در دکوراسیون

ترکیب رنگی کرمی و بنفش

آخرین رنگ پیشنهادی من رنگ بنفش است. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، رنگ بنفش، بنفش تیره و یاسی می توانند در کنار رنگ های کرمی و خاکی قرار بگیرند. این ترکیب بسیار خاص است و کاملا به سلیقه ساکنین خانه بستگی دارد اما اگر به درستی استفاده شود نماینده یک دکوراسیون راحت، شیک و مدرن خواهد بود. 

مطلب پیشنهادی : رنگ بنفش با چه رنگ هایی ست می شود؟

ست کاغذ دیواری و مبلمان بنفش


مشاوره های دکوراسیونی چیدانه به سایر مخاطبان را نیز می توانید در زیر ببینید : 

نویسنده : گلنار صفدریان ؛ تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان