نوکیا ایکس ۷ معرفی شد؛ ۶ گیگابایت رم و اسنپدراگون ۷۱۰

در حالی که تنها چند روز از معرفی نوکیا ۳.۱ سپری می شود، HMD Global میان رده جدیدی به نام نوکیا ایکس ۷ را معرفی کرده است.

نوکیا ایکس 7 معرفی شد؛ 6 گیگابایت رم و اسنپدراگون 710

در حالی که تنها چند روز از معرفی نوکیا 3.1 سپری می شود، HMD Global میان رده جدیدی به نام نوکیا ایکس 7 را معرفی کرده است.

نوکیا ایکس 7 نیز مانند اغلب موبایل های مختص چین در کنار قیمت رقابتی از مشخصاتی نزدیک به پرچمدارها بهره برده و احتمالا تحت نام نوکیا 7.1 پلاس به بازارهای جهانی نیز راه پیدا خواهد کرد.

مشخصات این گوشی شامل نمایشگر 6.18 اینچی از نوع LCD با رزولوشن 1080p است که طبق معمول این روزها یک بریدگی فوقانی نیز در ان خودنمایی می کند. از مزیت های این اسمارت فون می توان به چیپست قدرتمند اسنپدراگون 710 اشاره کرد.نوکیا ایکس 7محصول جدید نوکیا در سه پیکربندی مختلف از راه می رسد که شامل مدل با 4 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی و نسخه ای با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است.

HMD مطابق معمول تمرکز زیادی را صرف ماژول تصویربرداری کرده و از اینرو دوربین اصلی نوکیا ایکس 7 با پیکربندی دوگانه به یک سنسور 12 مگاپیکسلی سونی IMX363 با گشودگی دیافراگم f/1.8 و قابلیت های لرزشگیر اپتیکال و تثبیت کننده الکترونیکی تصویر مجهز است. سنسور 13 مگاپیکسلی دوم با گشودگی دیافراگم f/2.4 نیز قابلیت سنجش عمق را به همراه دارد.

در پنل جلو هم حسگر تصویربرداری 20 مگاپیکسلی تعبیه شده که با ترکیب داده‌های چند پیکسل در یک پیکسل واحد، به افزایش کیفیت تصاویر در محیط های با نور کم کمک می کند.

از قابلیت های دیگر نوکیا ایکس 7 می توان به باتری 3500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی، جک 3.5 میلیمتری هدفون، سنسور اثر انگشت فیزیکی و اندروید 8.1 اوریو اشاره کرد که قرار است بعدا به اندروید پای نیز به روزرسانی شود.

قیمت این گوشی برای نسخه پایه با 4 گیگابایت رم 246 دلار و برای نسخه 6 گیگابایتی 360 دلار عنوان شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر