ماهان شبکه ایرانیان

وحید امیری:

هنوز شانس صعود داریم/ در مورد داوری سکوت می‌کنم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس بابیان اینکه دو بازی دیگر را پیش‌رو داریم و می‌توانیم راه صعود را هموار کنیم، گفت: باید تلاش بیشتری از خود نشان دهیم.

هنوز شانس صعود داریم/ در مورد داوری سکوت می‌کنم

به گزارش خبرنگار مهر، وحید امیری پس از تساوی بدون گل تیمش برابر الریان قطر در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: شروع خوبی داشتیم و توانستیم موقعیت‌های خوبی را هم در نیمه اول به دست بیاوریم، اما در زدن ضربات نهایی، بدشانس و کمی هم بی‌دقت بودیم و توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد. در دقایق پایانی نیمه اول نیز طارمی یک پنالتی را از دست داد و شاید اگر آن توپ به گل تبدیل می‌شد، می‌توانستیم به گل‌های دیگری هم دست پیدا کنیم.

وی در خصوص قضاوت داور این دیدار نیز گفت: در مورد داوری سکوت می‌کنم و فکر می‌کنم مردم می‌توانند در این خصوص قضاوت کنند.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره رفتاری که مهدی طارمی در پایان بازی مقابل تماشاگران از خود نشان داد، گفت: مهدی، آقای گل لیگ فوتبال ایران است و زحمات زیادی برای ما کشیده، او هم در تیم ملی و هم در باشگاهش، گل‌های حساسی زده؛ باید منصف باشیم و او را به خاطر گل نکردن یک پنالتی تخریب نکنیم. البته من ندیدم که او در پایان بازی چه حرکتی انجام داد، اما فکر می‌کنم او هم عصبی بود و فشار زیادی را تحمل کرد و هواداران باید از او حمایت کنند؛ نه اینکه او را مورد انتقاد قرار دهند.

امیری در پاسخ به این پرسش که آیا می‌توانید به دور بعد صعود کنید؟ گفت: شرایط برای ما سخت شده، یک بازی حساس برابر الهلال عربستان داریم و اگر می‌خواهیم از گروه خود صعود کنیم، باید این تیم قدرتمند را شکست دهیم.

وی در خصوص گرانی بلیت و نیامدن هواداران خاطرنشان کرد: وقتی قیمت‌های بلیت را شنیدم، می‌دانستم که تماشاگر کمتری به ورزشگاه می‌آیند، زیرا این افراد توانایی مالی بالایی ندارند و برایشان سخت است که 35 هزار تومان پول بلیت بدهند؛ انتظار داشتیم بازی رایگان باشد و هواداران حضور پررنگی در ورزشگاه داشته باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان