در منطقه۲۲ تهران صورت گرفت؛

آغاز نهضت احیای بوستان جنگلی چیتگر

نهضت احیای بوستان جنگلی چیتگر با حضور نهادهای مردمی و مدیریت شهری منطقه۲۲ و با مشارکت سازمان میراث فرهنگی،هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان البرز، سازمان محیط زیست، کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران و شهرداری منطقه۲۲، آغاز شد.

آغاز نهضت احیای بوستان جنگلی چیتگر

به گزارش ایسنا، دکتر علی نوذرپور شهردار منطقه22، از اجرایی احیای بوستان جنگلی چیتگر به منظور تبدیل این بوستان به یک پهنه گردشگری، تندرستی و ورزشی خبر داد.
شهردار منطقه22، خاطرنشان کرد: رویکرد به فضاهای سبز شهری نیز از رویکرد اکولوژیکی به عرصه‌های فعال و پویای عملکردهای اجتماعی-فرهنگی تغییر کرده است و باید توجه شهروندان و مدیران را به اهمیت نگه‌داشت، حفظ و ارتقاء فضای سبز جلب کرد.
نوذرپور فضای سبز شهری را جزء ضروری و لاینفک پیکره شهرها دانست و گفت: کمبود فضای سبز شهری می‌تواند اختلالات جدی در حیات شهرها به وجود آورد.
وی با بیان اینکه این پارک جنگلی به ‌عنوان تفرجگاه طبیعی فرا منطقه‌ای برای شهروندان شهر تهران است، افزود: این پارک نقش کلیدی در جذب سرمایه‌گذاران و گردشگران دارد.
شهردار منطقه22، با بیان اینکه پارک جنگلی چیتگر از لحاظ بافت پوشش گیاهی، موقعیت جغرافیایی و عملکرد زیست محیطی مورد توجه جدی مدیریت شهری پایتخت است، خاطرنشان کرد: بوستان جنگلی چیتگر یک تنفس گاه شاخص برای پایتخت است.
بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه22، در پایان نوذرپور از NGOها خواست در نهضت احیای بوستان جنگلی چیتگر مشارکت جدی داشته باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان