شلیک موشک بالستیک به مواضع مزدوران عربستان

خبرگزاری تسنیم: به نقل از المسیره، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با یک فروند موشک بالستیک از نوع بدر 1 مراکز تجمع مزدوران ارتش سعودی در "البقع" واقع در اطراف نجران را هدف قرار دادند.

یک منبع در یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن گفت که این موشک به دقت به هدف مورد نظر اصابت کرده و خساراتی به مزدوران وارد شده است.

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز سه‌شنبه گذشته نیز دو فروند موشک بالستیک بدر 1 به مرکز تجمع فرماندهان ائتلاف متجاوز سعودی در استان مارب شلیک کرد.

از سوی دیگر یک منبع نظامی گفت که شماری از مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در پی حملات نیرو‌های یمنی در جبهه "عصیفره" در تعز به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

در پی حملات توپخانه‌ای نیرو‌های یمنی به مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در جبهه الجره در تعز 5 تن از آن‌ها به هلاکت رسیده و شماری نیز زخمی شدند.

نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمنی یک خودروی نظامی متجاوزان و مزدوران را در جنوب منطقه "کیلو 16" هدف قرار دادند.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان