آمار رسمی دولت انگلیس:

میزان حمله با چاقو در لندن در بدترین وضعیت قرار دارد/افزایش آمار چاقوکشی در پایتخت انگلیس به بالاترین سطح تاکنون

پایگاه خبری «دیلی استار» گزارش داد که آما‌رهای رسمی دولت انگلیس حاکی از آن است که میزان خودکشی و همچنین حمله با سلاح سرد در لندن در بدترین وضعیت قرار دارد.

میزان خودکشی و حمله با چاقو در لندن در بدترین وضعیت قرار دارد/افزایش 14 درصدی خودکشی و 12 درصدی حمله با چاقو در پایتخت انگلیسبه گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، پایگاه خبری «دیلی استار» گزارش داد که آما‌رهای رسمی دولت انگلیس حاکی از آن است که میزان خودکشی و همچنین حمله با سلاح سرد در لندن در بدترین وضعیت قرار دارد.

آمار وزارت امور داخلی انگلیس نشان می‌دهد میزان خودکشی در لندن در سال گذشته میلادی 14 درصد و میزان چاقوکشی 12 درصد افزایش داشته است.

براساس گزارش دیلی استار، 15 هزار فقره ارتکاب جرم با استفاده از چاقو طی سال گذشته در لندن صورت گرفته که بیشترین آمار ثبت شده تاکنون در این شهر است.

این آمار پس از آن منتشر می‌شود که یک مرد در لیورپول هدف گلوله قرار گرفته است و این ششمین مورد تیراندازی در این شهر طی 10 روز است.

آمار پلیس انگلیس حاکی از آن است که آمار کلی جرم طی 12 ماه گذشته در این شهر 10 درصد افزایش داشته که این افزایش ناشی از زیادتر شدن خودکشی، جرایم مرتبط با چاقو، سرقت و دزدی است.

آمار رسمی نشان می‌دهد که نیرو‌های انگلیس و ولز در سال جاری تا ماه ژوئن در مجموع 5.6 میلیون مورد تخلف را ثبت کرده‌اند.

اطلاعات منتشر شده از سوی «اداره ملی اطلاعات» نشان می‌دهد که آمار خودکشی‌های ثبت شده به وسیله پلیس، افزایشی 14 درصدی داشته و از 630 مورد به 719 مورد افزایش داشته است.

این آمار شامل حملات تروریستی در منچستر و لندن نمی‌شود.

بر اساس گزارش دیلی استار افزایش 18 درصدی در جرایم جنسی، 22 درصدی در سرقت، 7 درصدی در جرایم مرتبط با خودرو و 2 درصدی مرتبط با دزدی صورت گرفته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان