سردار سپهر:

مشکلات کشور با اتکا به توانمندی های داخلی قابل حل است

مشهد- جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مشکلات کشور با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های داخلی قابل حل است.

مشکلات کشور با اتکا به توانمندی های داخلی قابل حل است

به گزارش خبرنگارمهر، سردار سرتیپ محمدحسین سپهر صبح پنج شنبه در مراسم افتتاحیه نشست سراسری هیئت‌های اندیشه‌ورز سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور  اظهار کرد:در شرایط فعلی کشور برای مقابله با دشمنان باید تعامل و هم افزایی بین یکدیگر را تقویت کنیم و این مهم در بسیج به معنای واقعی انجام شده است.

وی افزود:در بسیج امروز نیاز به هیئت های اندیشه ورز بیش از پیش احساس می شود و باید با اخذ اندیشه های جدید و انقلابی به تقویت این نهاد برآمده از انقلاب پرداخته شود که با توجه به وجود 35 هزار استاد دانشگاهی و 700 کانون علمی و توانمندی بسیجیان مشکلات کشور قابل حل است.

سپهر تصریح کرد:دشمن نقش حاکمیت دینی، سپاه و بسیج را در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی به خوبی فهمیده است و به همین دلیل تمام تلاش خود را بر تضعیف و هجمه به این نهادها قرار داده است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد:اراده دشمنان بر این بود که ما در جبهه مقاومت شکست بخوریم  اما مقام معظم رهبری فرمودند ما به فضل خدا پیروزیم و یقین به پیروزی داشتند و اینکه ایشان امروز می‌فرمایند ما تمدن نوین اسلامی را پایه‌گذاری خواهیم کرد نیز شدنی است و برآورد 10 مرکز و اندیشکده امنیتی، سیاسی، دانشگاهی و اقتصادی آمریکایی است که می‌گوید که شاهد فروپاشی آمریکا خواهیم بود.

وی گفت: شرعا اجازه تضعیف دولت را نداریم و در مرام  اعتقادی و اجرایی ما نیست که دولت را تضعیف کنیم البته انتقاد و مطالبه‌گری را انجام می‌دهیم ما امروز نیاز داریم با انسجامی که مقام معظم رهبری توقع  دارند به جنگ دشمن برویم.

سپهر تاکید کرد:مطالبه‌گری از دولت و دستگاه حاکمیتی را پیگیری می کنیم زیرا ما توانمندی‌های متعددی داریم و طرح‌های جهادی انقلابی قابل اجرا و گره‌گشای مشکلات کشور است و در سطح رسانه‌ها مطالبه را پیگیری خواهیم کرد.

وی تصریح کرد:دیپلماسی ما باید مردمی شود که این مهم  در راهپیمایی اربعین و عزاداری ها قابل مشاهده بوده و باید در حوزه اقتصاد نیز در این مسیر دنبال شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان