گزارش میزان از سینمای هالیوود؛

توم رایدر بیست و پنجمین فیلم پرفروش جهان در سال ۲۰۱۸ ش

فیلم سینمایی "توم رایدر" به کارگردانی "رور اوثاگ" اکران بین المللی خود را از دو ماه گذشته آغاز کرده و با فروشی معادل ۲۷۳ میلیون دلار تاکنون توانسته در رتبه ۲۵ جدول فروش جهانی بایستد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی "توم رایدر" به کارگردانی "رور اوثاگ" اکران بین المللی خود را از دو ماه گذشته آغاز کرده و با فروشی معادل 273 میلیون دلار تاکنون توانسته در رتبه 25 جدول فروش جهانی بایستد.

به همین مناسبت جدیدترین تصاویر از فیلم سینمایی "توم رایدر" با بازی آلیسیا ویکاندر توسط کمپانی سازنده این اثر منتشر شد.

سفر دختر جوان به جزیره گمشده پس از مفقود شدن پدرش+عکس///////////////شنبه

لارا کرافت دختر جوانی است که همانند پدر ماجراجویش، اشتیاق به سفر دارد. او پس از مفقود شدن پدرش در یک جزیره می بایست ردی از او بیابد اما همه چیز به سختی سپری شده و مشکلات فراوانی برای کرافت پدید می آید.

آلیشیا ویکندر، والتون گوگینس، دانیل وو و دومینیک وست از جمله بازیگرانی هستند که در نسخه جدید فیلم سینمایی توم رایدر به ایفای نقش می پردازند.

والتون گوگینس

جنوا رابرتسون فیلمنامه نویس مطرح هالیوودی نگارش فیلمنامه توم رایدر را با اقتباس از داستانی با همین نام اثر "کریستال داینامیکس" انجام داده است.

این فیلم سینمایی براساس نسخه بازی توم رایدر و بنا بر شخصیت اصلی این بازی یعنی "لارا کرافت" ساخته شده است.

سفر دختر جوان به جزیره گمشده پس از مفقود شدن پدرش+عکس///////////////شنبه

کتاب‌های کمیک، رمان، تم‌های مختلف و فیلم‌های سینمایی است؛ که همگی این‌ها متمرکز با شخصیت اصلی آن یعنی لارا کرافت، که یک باستان‌شناس است، در کل داستان و ماجراجویی‌های آن می‌باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان