لوپتگی: اخراج؟ باشگاه پشت من ایستاده است

در اسپانیا می گویند که لوپتگی تنها سه بازی دیگر برای بقا فرصت دارد.

به گزارش "ورزش سه"، چهار بازی متوالی بدون حتی یک گل زده باعث شده تا رئال مادرید در بحران قرار بگیرد. کهکشانی ها از سه بازی اخیر خود در لالیگا تنها یک امتیاز کسب کرده اند و در لیگ قهرمانان نیز به زسکا باخته اند. بازی فردا برابر لوانته و سپس بازی با ویکتوریا پلژن و بارسا، آخرین فرصت های لوپتگی برای بقا هستند.

 

 

 

سرمربی رئال در نشست خبری امروز خود گفت:« لوانته تیم خوبی است. آنها دو بازی اخیر خود را پیروز شده اند و مربی خوش فکری نیز دارند. در خط حمله خطرناکند و باید مراقب باشیم با این حال کاملا به تیم خودم ایمان دارم و برای برد وارد زمین می شویم.»

خطر اخراج:« فعلا تمام تمرکز روی بازی با لوانته است. آنچه که در طول فصل اتفاق می افتد را هیچکس نمی داند و می دانم که در تمام رقابت ها توقعات از ما بالاست. باید در زمین پاسخ انتقادات را داد.

باید متحد باشیم و کارها را به درستی انجام دهیم. ترسی از اخراج ندارم ولی باید بگویم که حمایت کامل باشگاه را پشت خودم دارم. از لحاظ روحی شرایط خوبی دارم. به بازیکنانم اعتقاد کامل دارم و تنها تمرکز من فقط روی بازی با لوانته است.»

مصدومان:« خوشبختانه وقفه بازی های ملی فرصت خوبی برای بازیابی بازیکنان مصدومان بود. اکثر آنها بهبود پیدا کرده اند و البته باید تا فردا صبر کنیم. در مورد بیل هم باید بگویم که کاملا به باشگاه متعهد بود. او در بازی های تیم ملی کشورش حاضر نشد تا فشار مضاعفی به خودش وارد نکند. این در حالی است که او می توانست با کمی فشار، برای ولز بازی کند ولی ترجیح داد مسئولیت پذیر باشد. در مورد اینکه فردا بازی خواهد کرد، باید تا فردا صبر کنیم.»

خریدهای زمستانی:« به این تیمی که در اختیارم است، ایمان کامل دارم. مطمئنم که مسیر درستی را طی می کنیم و نتایج خوب از راه خواهند رسید. مطمئن هستم که با همین مجموعه، بهترین نتایج را خواهیم گرفت.»

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان