سید حسن نصرالله؛

آمریکا و اسرائیل از علم و فناوری برای ذلیل نمودن ملت ها استفاده می کنند/ ایران در امور دولتی در لبنان هیچگونه دخالتی ندارد

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: آمریکا و اسرائیل رژیم هایی هستند که از علم و فناوری برای ذلیل نمودن ملت ها و حکام آنها استفاده می کنند.

آمریکا و اسرائیل از علم و فناوری برای ذلیل نمودن ملت ها استفاده می کنندبه گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود که به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تاسیس موسسه اسلامی تعلیم و تربیت برگزار شد، به گسترش مراکز آموزش و پرورش اسلامی اشاره کرد و آنها را نقطه قوتی برای جبهه مقاومت دانست.

سید حسن نصرالله گفت: ما در همه سطوح سیاسی، امنیتی، معنوی، مالی، مردمی، اجتماعی، محلی و منطقه ای در بهترین شرایط قرار داریم و امیدواریم آینده ای بهتر و با کیفیت تر برای این بنیاد رقم بخورد.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: آمریکا و اسرائیل رژیم هایی هستند که از علم و فناوری برای ذلیل نمودن ملت ها و حکام آنها استفاده می کنند.

وی ادامه داد: فلسطینی ها در نوار غزه، راهی جز استقامت، رویارویی و مقاومت ندارند و تحولات نوار غزه برای همه منطقه بسیار مهم است.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: حزب الله اصرار داشت در ماجرای ناپدید شدن جمال خاشقجی به عنوان ناظر باقی بماند، در حالی که می توانست از این ماجرا استفاده کند اما بدون شک حاکمان سعودی و آمریکا به علت ماجرای خاشقجی در وضع دشواری قرار دارند.

وی گفت: وقتمان را برای پاسخ به اتهام به حزب الله، ایران و سوریه در زمینه دخالت در ناپدیدشدن خاشقچی تلف نمی کنیم؛ نظام سعودی می تواند از فرصت فعلی برای توقف جنگ علیه یمن استفاده نماید، چرا که با وجود بحران خاشقچی دیگر نمی تواند به جنگ علیه یمن ادامه دهد.

سید حسن نصرالله ادامه داد: ایران در امور دولتی در لبنان هیچگونه دخالتی ندارد و آنچه درباره شکل دولت لبنان در رسانه ها مطرح می شود به ویژه مرتبط کردن مسئله لبنان به عراق، همراه با مغالطه های زیادی است.

وی گفت: آنچه در عراق رخ می دهد شکستی برای سیاست های آمریکاست و افرادی که از تفاهم ایران و آمریکا (در عراق) سخن می گویند نادان هستند و از واقعیت مسایل آگاهی ندارند.

در حال تکمیل...

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر